دانلود سریال
Be Cool, Scooby-Doo!

1689 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2604
10
/
6.6
IMDB Rating
52
/
52
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Be Cool, Scooby-Doo!
دانلود سریال Be Cool, Scooby-Doo!

خلاصه داستان سریال Be Cool, Scooby-Doo!

یکی از مجموعه های انیمیشنی که بسیاری از نوجوانان و جوانان آن را در دوره کودکی شان تماشا کرده اند، اسکوبی دو است. حالا Be Cool, Scooby-Doo! آمده تا ذهنیت ها را کمی گسترده تر کرده و داستان های جذاب تری را به ذهنیت مخاطبان اضافه کند. این سگ قهوه ای بزرگ که سعی داشته با دوستانش به تفریح و گردش برود، یکی از روز های تابستانی را انتخاب و سپس با دوستانش هماهنگ کرده است. دوستان او هم با قضیه موافق هستند و همگی برای مسافرتی چند روزه، بار و بندیل خود را جمع می کنند. آن ها دوست دارند تا به سفری ماجرا جویانه بروند. 

اسکوبی دو به همراه دوستانش، می خواهد که معما های بسیاری را در این سفر حل کرده و با تفریح و خوش گذرانی، اوقات بسیار خوبی را برای خودش رقم بزند. حالا که آن ها در سریال Be Cool, Scooby-Doo! به این مسافرت می روند، با توجه به شرایطی که برایشان به وجود آمده باید معما های اسرار آمیز بسیاری را حل کنند. با توجه به آنکه این تابستان آخرین تابستانی است که این دوستان دور هم جمع شده اند، قصد دارند که چنین معما هایی را همراه با ماجرا جویی های مختلف به پایان برسانند؛ اما همه چیز به همین شکل پیش نرفته و غول ها و هیولا های خطرناک سد راه شان می شوند. 

 

سریال Be Cool, Scooby-Doo!

کارگردانی این سری از داستان های اسکوبی دو به عهده جو رابی بوده است. این مجموعه انیمیشنی در ژانر های کمدی، راز آلود، ماجرا جویی و خانوادگی ساخته شده است. Be Cool, Scooby-Doo!، محصولی از کشور آمریکا بوده و زبان اصلی آن هم انگلیسی است. می توان از گری گریفین، کیت میکوچی، دی بردلی بیکر، فرانک ولکر، متیو لیلارد، نولان نورت، فرد تاتاسیور و اریک بائوزا به عنوان برخی از صداپیشگانی نام برد که در این مجموعه به ایفای هنرمندی پرداخته و به جای شخصیت های اصلی صحبت کرده اند. 

وظیفه نوشتن داستان این مجموعه تلویزیونی که با نام آرام باش اسکوبی دو! شناخته می شود، به عهده کن اسپیرز و جو روبی بود. این انیمیشن ماجرا جویانه در 2 فصل و 52 قسمت ساخته شده است. هر کدام از این قسمت های Be Cool, Scooby-Doo!، زمانی حدود 23 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. با توجه به آنکه یکی از ژانر های این سریال، خانوادگی است، بسیاری از افراد فکر می کنند که کودکان شان هم می توانند آن را تماشا کنند، اما در کل توصیه می شود که افراد زیر 7 سال، آرام باش اسکوبی دو را نبینند؛ چرا که بخش های راز آلود زیادی در آن نهفته است. 

این 2 فصل و 52 قسمت از این انیمیشن طی سال های 2015 الی 2018 ساخته شده است. 

 

نقد سریال Be Cool, Scooby-Doo!

با توجه به آنکه اسکوبی دو آرام باش! توانسته در سایت معتبر و جهانی IMDB امتیاز 6.3 را کسب کند، نشان از این دارد که افراد زیادی خواهان آن نبوده و تعداد معدودی از اشخاص آن را تماشا کرده اند. با این حال، دیده شده که Be Cool, Scooby-Doo!، برای یک بار نامزد دریافت جایزه بی تی وی ای هم شده است. این قضیه، نشان دهنده 2 دستگی میان طرفداران و افراد دیگر است. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.