دانلود سریال
Reservation Dogs سگ های ولگرد

2876 تعداد بازدید
User 1
10
/
10
AnimeList Rating
User 21489
10
/
8.2
IMDB Rating
28
/
28
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Reservation Dogs (سگ های ولگرد) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Reservation Dogs (سگ های ولگرد) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال Reservation Dogs

این مجموعه تلویزیونی که به نام های سگدونی یا سگ های ولگرد شناخته می شود، داستان زندگی افرادی را به تصویر می کشد که به نظر می رسد خلافکار هستند و در کل، زندگی نا سالمی دارند. این افراد در سریال Reservation Dogs، 4 نوجوان آمریکایی اند که یک نفر از آن ها دختر و 3 نفر باقی مانده پسر هستند. دوره نوجوانی، دوره ای است که بسیار حساس بوده، بسیاری از شخصیت های هر فرد در این دوره شکل گرفته و علاوه بر شکل گیری، ثبت هم می شود و دیگر نمی توان آن را به راحتی تغییر داد. 

این 4 نوجوان که بومی آمریکا هستند، در اوکلاهما که بخشی از آمریکا است، زندگی می کنند. به طور دقیق تر می توان گفت که محل زندگی این نوجوانان در شرق اوکلاهما است. آن ها که در سریال Reservation Dogs، بسیار احساس نزدیکی با یکدیگر می کنند، گروهی صمیمانه تشکیل داده اند. این 4 نوجوان از انجام هیچ کار خاصی ترسی ندارند؛ به راحتی دزدی می کنند و سر به سر افراد دیگر می گذارند. این افراد دوست دارند بسیاری از چیز ها را در زندگی خود تجربه کنند؛ البته بیشتر به نظر می رسد می خواهند که به سمت موارد نه چندان مناسب بروند. 

 

سریال Reservation Dogs

سگ های ولگرد، سریالی است که به کارگردانی استرلین هارجو ساخته شده است. می توان از ژانر های کمدی، درام و جنایی به عنوان ژانر های اصلی مجموعه Reservation Dogs نام برد. به نظر می رسد ژانر های کمدی و جنایی در تضاد همدیگر باشند؛ اما همین سبک ها هستند که توانسته اند سگ های ولگرد را توصیف کرده و ماجرای آن را به خوبی نشان دهند. این سریال، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. سگدونی دارای 2 فصل بوده و 19 قسمت را در خود جای داده است. 

می توان از د فارائوه وون ا تای، جود برنت، جان پرودستار، گری فارمز، فانی بون، دالاس گلد توث، دوری جیکوبز، سارا پودمسکی، الوا جرا و دالتون کرامر به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در Reservation Dogs به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش خود را به بهترین شکل ممکن بازی کرده اند. هر قسمت از این مجموعه تلویزیونی، زمانی حدود 30 الی 45 دقیقه را به خود اختصاص داده است. شبکه های اف ایکس و هولو وظیفه پخش تمامی قسمت های آن را به عهده داشتند. 

اولین قسمت از سگ های ولگرد در سال 2021 روی شبکه های اف ایکس و هولو قرار گرفته و منتشر شده است. هر کدام از این شبکه ها، شبکه اختصاری آمریکا هستند. 

 

نقد سریال Reservation Dogs

پیش از هر چیزی بهتر است بدانید که این سریال مناسب افراد با سن پایین نیست؛ چرا که سگ های ولگرد برای افراد بالای 17 سال ساخته شده است. این مسئله کاملا صادقانه بیان شده و با توجه به ژانر جنایی آن توصیه می شود افراد زیر 17 سال، Reservation Dogs را نبینند. با آنکه در این صورت، تعداد مخاطبان سریال کمتر می شود؛ اما این مجموعه توانسته در هر حالت، جایگاه خود را به دست آورده و به عنوان یکی از بهترین سریال های جنایی و کمدی شناخته شود. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.