دانلود سریال
Dexter's Laboratory

1854 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 51064
10
/
7.9
IMDB Rating
79
/
79
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Dexter's Laboratory
دانلود سریال Dexter's Laboratory

خلاصه داستان سریال Dexter's Laboratory

این مجموعه تلویزیونی که به صورت انیمیشن ساخته شده، داستان زندگی پسری نابغه و بسیار تیز هوش را به تصویر می کشد. این پسر در Dexter's Laboratory، دکستر نام داشته و برای خودش آزمایشگاهی دارد تا کار های آزمایشی اش را در این مکان انجام دهد. می توان این آزمایشگاه در خانه را به عنوان جای مخفی او دانست؛ چرا که پدر و مادرش از این آزمایشگاه خبر ندارند و نمی دانند که دکستر چنین فضایی را برای خود ساخته است. البته خواهر بزرگ تر این پسر نابغه که دی دی نام دارد، از ماجرای این آزمایشگاه با خبر است. 

به نظر می رسد که دی دی دختری بسیار خرابکار و مزاحم است که همیشه بدون اجازه وارد اتاق خصوصی دکستر می شود و آزمایش هایش را خراب می کند. وقتی آزمایش های دکستر در سریالDexter's Laboratory، نا تمام می مانند، او عصبی شده و سعی می کند دوباره کار ها را از اول انجام دهد. دکستر علاوه بر این قضایا با خواهرش، باید به رقابت با پسر هماسیه شان که ماندارک نام دارد بپردازد. ماندارک هم پسری نابغه بوده و به عنوان همکلاسی دکستر شناخته می شود. دکستر سعی می کند در آزمایشگاهش که در زیر زمین خانه شان است، آزمایش های بیشتری را انجام دهد!

 

سریال Dexter's Laboratory

آزمایشگاه دکستر، مجموعه ای است که به کارگردانی افرادی به نام های کریگ مک کراکن، جان مکینتیر، پائول رودیش، گندی تارتاکووسکی، رومن پتکوو، کریس ساوینو، تیم والکر، دان جاج و رابرت آلوارز ساخته شده است. می توان Dexter's Laboratory را مجموعه ای دانست که ژانر های ماجراجویی، کمدی و علمی تخیلی را در خود جای داده است. تام کنی، فرانک ولکر، جف بنیت، کت سوسی، کندی مایلو، کریستین کواناوگه، ادی دیزن و راب پالسن، افرادی هستند که صدا پیشگی شخصیت های این مجموعه انیمیشنی را به عهده داشتند. 

می توان از گندی تارتاکووسکی، کریس ساوینو، دیویس دیو و برایان آ میلر به عنوان تهیه کنندگان اصلی این سریال نام برد. کاترین ویندر، لری هابر، جو مازوکا، باز پتمکین، شری گونتر، آندری لوپز، فرد سیبرت و لیندا سیمنسکی، از تهیه کنندگان اجرایی مجموعه آزمایشگاه دکستر هستند. سریال Dexter's Laboratory که محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده، دارای 5 فصل و 79 قسمت است. هر کدام از این فصل ها زمانی حدود 22 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. 

هانا باربرا و کمپانی کارتون نتورک استودیوز، به عنوان تولید کنندگان این مجموعه 5 فصلی شناخته می شوند. وظیفه پخش تمامی قسمت های آزمایشگاه دکستر هم به عهده شبکه کارتون نتورک بود. اولین قسمت از این انیمیشن سریالی در تاریخ 27 آوریل 1996 روی شبکه کارتون نتورک رفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Dexter's Laboratory

این انیمیشن به صورتی ساخته شده و محتوایی دارد که مناسب افراد زیر 6 سال نبوده و توصیه می شود که تنها کودکان بالای 6 سال و همچنین نوجوانان آن را تماشا کنند. داستان آن برای یک کودک یا نوجوان، آنقدر جذاب هست که بتواند او را به تلویزیون میخکوب کرده و ساعاتی را برایش به خوبی تداعی کند. Dexter's Laboratory توانسته بر این اساس، در سایت IMDB امتیاز 7.9 را از آن خود کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.