دانلود سریال
Inside Job

2442 تعداد بازدید
User 3
10
/
9
AnimeList Rating
User 25584
10
/
7.7
IMDB Rating
18
/
18
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Inside Job
دانلود سریال Inside Job

خلاصه داستان سریال Inside Job

Inside Job یک سریال انیمیشنی آمریکایی است که در سال ۲۰۲۱ روی آنتن شبکه Netflix رفت. داستان این سریال در مورد دو خواهر به نام های Reagan و Elliot است که برای شرکت Nacelle کار می کنند. این شرکت یک شرکت تحقیقاتی است که در مورد پدیده های عجیب و غریب، رویداد های نا شناخته و اسرار حکومتی تحقیق می کند. همین مورد باعث می شود که پای خواهران با داستان های زیادی باز شود. در این سریال، Reagan به عنوان یک تحلیل گر داده و Elliot به عنوان یک مهندس فضایی در این شرکت فعالیت می کند.

در طول داستان این 2 خواهر به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد شرکت و اسرار آن هستند. آن ها با کارمندان دیگر شرکت، شخصیت های عجیب و غریبی مثل رئیس شرکت رجینالد بنکروفت و دراکولا مواجه می شوند. Inside Job یک ترکیب از کمدی و علمی تخیلی است. داستان های هر قسمت معمولاً به صورت مستقل از هم دنبال می شوند؛ اما در عین حال ترکیبی از پرده های پشت صحنه شرکت Nacelle و شخصیت های آن است.

 

سریال Inside Job

برای ساخت سریال Inside Job از تکنولوژی های مختلف و برای طراحی و ایجاد شخصیت ها، از نرم افزار های سه بعدی مانند Autodesk Maya استفاده شده است. همچنین برای رندر کردن تصاویر و صحنه های انیمیشن، از نرم افزار های پیشرفته رندرینگ مانند RenderMan و برای ایجاد صحنه های پیچیده نیز از تکنولوژی های واقعیت مجازی مانند Oculus Rift استفاده شده است. این تکنولوژی ها به شبیه سازی دنیای مجازی و دسترسی به آن با استفاده از دستگاه های سه بعدی کمک می کنند. صداپیشگانی نظیر لیزا شو، لیندن سمیت، تاتی گابریل و جیمی سیمپسون در این اثر به هنر نمایی پرداخته اند که ارزش آن را چند برابر خواهد کرد.

تا به امروز ۲ فصل از این مجموعه منتشر شده که به طور کلی شامل ۱۹ قسمت است. افراد مختلفی کارگردانی این مجموعه را پیش برده اند که Shion Takeuchi مهم ‌ترین آن ها محسوب می شود. با توجه به استقبال خوبی که از سریال Inside Job صورت گرفته است، به احتمال زیاد شاهد فصل های بعدی آن در آینده ای نزدیک خواهیم بود. استفاده از نور پردازی و رنگ های مناسب و همچنین موسیقی متن بسیار زیبا، به کیفیت بالای این سریال کمک کرده ‌اند. این اثر توانسته است نظر مثبت بسیاری از منتقدان و بینندگان را به خود جذب کند.

 

نقد سریال Inside Job

برخی منتقدان فکر می ‌کنند که با وجود داستان جذاب و انیمیشن ‌های زیبا، نوآوری و خلاقیت کافی در  Inside Job وجود ندارد. در برخی قسمت ‌ها، روند داستان کمی پیچیده است که فهم آن را سخت ‌تر خواهد کرد. برخی منتقدان فکر می ‌کنند که با وجود فضای علمی-تخیلی این مجموعه بهتر بود که مفاهیم کامل تری در آن به کار می رفت. در حال حاضر این مورد هیچ جایزه رسمی دریافت نکرده است؛ اما با توجه به موفقیت‌ هایی که تا کنون داشته است، قابلیت دریافت جوایز مختلف در آینده را دارد. امتیاز این مجموعه در سایت IMBD برابر با ۷.۷ از ۱۰ است که محبوبیت آن را در بین کاربران به اثبات می رساند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-10-11 01:04:22
    1080x265 هم میذارید لطفا؟
    • 1401-10-11 01:04:30
      خیر متاسفانه امکانش نیست
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.