دانلود سریال
Hawkeye

2480 تعداد بازدید
User 9
10
/
7.77
AnimeList Rating
User 194596
10
/
7.5
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Hawkeye
دانلود سریال Hawkeye

خلاصه سریال Hawkeye

پس از حمله تانوس به زمین و نبرد بزرگی که بین ارتش او و گروه انتقام جویان پیش آمد، زندگی همه مردم دنیا دچار تغییر شد و به گونه ای زندگی انسان ها به دوران پیش از تانوس و پس از تانوس تقسیم شد. اکنون در سریال Hawkeye به سراغ یکی از اعضای گروه انتقام جویان رفته و می بینیم که پس از ماجرای حمله تایتان عصبانی، در زندگی او چه می گذرد. ابر قهرمانی که شاید تا کنون کمتر شناخته شده است، با نام هاکای به عنوان تیرانداز ماهر گروه شناخته می شود. در سریالHawkeye ، کلینت بارتون با شخصی رو به رو می شود که ظاهرا سعی دارد تا راه او را ادامه دهد.

علی رغم اینکه بارتون تلاش می کند تا کریسمسی آرام برای اعضای خانواده خود که پس از 5 سال، باری دیگر در کنار یکدیگر جمع شده اند رقم بزند، متاسفانه درگیر ماجرا هایی می شود که دوباره زندگی او و امنیت خانواده بارتون را به خطر می اندازند. خوشبختانه بارتون در این ایام سخت تنها نیست و شخصی به نام کیت بیشاپ که به هنر تیراندازی و قدرت های بارتون علاقه دارد با او همراه بوده و پا به پای هاکای مبارزه می کند. در همین بین نیز بارتون از کیت یک ابر قهرمان ساخته و تمام دانش خود را به او می آموزد.

 

سریال Hawkeye

Hawkeye یک مینی سریال تلویزیونی آمریکایی است که توسط جاناتان ایگلا برای سرویس استریم دیزنی + بر اساس کامیکس مارول ساخته شده است. این پنجمین مجموعه تلویزیونی در دنیای سینمایی مارول (MCU) است که توسط استودیو مارول تولید می شود. جرمی رنر نقش خود را در نقش کلینت بارتون بازی می کند و هایلی استاینفلد نیز در نقش کیت بیشاپ به او می پیوندد. تونی دالتون، فرا فی، برایان دارسی جیمز، الکس پائونوویچ، پیوتر آدامچیک، لیندا کاردلینی، سایمون کالو، ورا فارمیگا، آلاکوا کاکس، زان مک‌کلارنون، فلورانس پوگ و وینسنت دونوفریو نیز در این مینی سریال ایفای نقش کرده اند.

Thomas and Bert & Bertie در جولای 2020 به عنوان کارگردان به مجموعه پیوستند و فیلم برداری در دسامبر همان سال در شهر نیویورک آغاز شد و در اواخر آوریل 2021 به پایان رسید. Hawkeye با 2 قسمت اول خود در 24 نوامبر 2021 نمایش و برای 6 قسمت پخش شد و در 22 دسامبر به پایان رسید. این سریال نقد های مثبتی دریافت کرد و منتقدان سکانس های اکشن، بین رنر و استاینفلد را تحسین کردند. هاکای دارای ژانر اکشن، جنایی و ماجراجویی است که هر قسمت آن حدود 60 دقیقه زمان دارد.

 

نقد سریال Hawkeye

مجموعه تلویزیونی hawkeye از سری داستان های مارول، در وب سایت imdb امتیاز 7.7 از 10 را کسب کرده است. در وب سایت جمع آوری بازبینی Rotten Tomatoes، بر اساس 174 بررسی، این مجموعه 92 درصد محبوبیت دارد. در متاکریک که بر اساس میانگین وزنی امتیاز می دهد، این مجموعه بر اساس 27 بررسی، امتیاز 66 از 100 را به خود اختصاص داده است که نشان دهنده سطح به نسبت مطلوب آن است.

اندرو وبستر از The Verge احساس کرد که مجموعه هاکای چیز متفاوتی است و افزود این مجموعه فرصتی است که زمان بیشتری را با یکی از انتقام جویان کمتر شناخته شده سپری کنید. او این مجموعه را در کنار WandaVision و Loki به عنوان بهترین MCU در دیزنی + در نظر گرفت.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-10-28 23:40:45
    قشنگ بود ولی از لحاظ جلوه های ویژه و صحنه های جنگ اش زیاد مورد پسندم واقع نشد. 7/10
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.