دانلود سریال
The Venture Bros.

1941 تعداد بازدید
User 1
10
/
5
AnimeList Rating
User 27195
10
/
8.6
IMDB Rating
86
/
86
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Venture Bros.
دانلود سریال The Venture Bros.

خلاصه داستان سریال The Venture Bros

The Venture Bros داستان 2 بچه نوجوان به نام‌ های هنری و دین را روایت می‌ کند که پسران یک قهرمان ابر قهرمان به نام راسل فنچر هستند. راسل فنچر که پسر یک قهرمان دیگر به نام جک فنچر است، سعی می‌کند سرگذشت خانوادگی ‌اش را کشف کند. 2 پسر راسل فنچر یعنی هنری و دین بسیار بی ‌تفاوت و تحت فشار هستند. در طول داستان شاهد مواجه شدن هنری و دین با خطرات مختلف هستیم؛ از جمله، دشمنان وحشتناکی که برای آن ها تهدیدی محسوس هستند.

شخصیت ‌های فانتزی مثل دکتر تیم، توومی و هنک نیز به طور منظم در این مجموعه دیده می ‌شوند. بازیگر نیز به عنوان یکی از دشمنان اصلی تیم ونچر در سریال حضور دارد. او یک مرد عجیب و غریب است که با لباس پروانه به دنبال نابودی دشمنانش است. توومی نیز یک شخصیت خطرناک است که در طول سریال برای به دست آوردن معنای واقعی زندگی تلاش می‌ کند. The Venture Bros با شخصیت ‌های جذاب، داستان هیجان ‌انگیز و سبک طنز آمیزش، مورد تحسین بسیاری از منتقدان و بینندگان قرار گرفته است که می توان به آن اعتماد کرد.

 

سریال The Venture Bros

The Venture Bros یک انیمیشن آمریکایی است که برای شبکه Adult Swim ساخته شده است. این انیمیشن توسط Christopher McCulloch ساخته شد و نخستین بار در سال ۲۰۰۳ پخش آن صورت گرفت. برای ساخت این مجموعه صحنه‌ ها را با استفاده از روش traditional animation ترسیم کردند؛ به این معنی که تصاویر را به صورت دستی روی کاغذ های سلولوئیدی کشیدند و سپس این تصاویر را با استفاده از دوربین فیلم برداری آماده کردند. این انیمیشن ۷ فصل و ۸۱ قسمت دارد. مدت زمان هر قسمت این انیمیشن حدود ۲۱ تا ۲۳ دقیقه است.

در این انیمیشن بسیاری از بازیگران و صدا پیشگان معروف حضور داشته اند که اهمیت آن را بیشتر می کند. Urbaniak به عنوان دکتر تیم و Michael Sinterniklaas به عنوان دین و مونسترسو از مهم ترین افراد در این بخش هستند. این انیمیشن از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۸ در حال پخش است که اهمیت بالای آن را اثبات می ‌کند. همچنین برای ساخت این انیمیشن از نرم افزارهایی مانند Adobe Photoshop، Adobe After Effects و Autodesk Maya نیز استفاده شده است. البته در فصل‌ های جدید تر از این انیمیشن، استفاده از تکنولوژی‌ های سه بعدی و motion graphics نیز صورت گرفته است.

 

نقد سریال The Venture Bro

The Venture Bros جایزه Emmy برای بهترین برنامه کمدی در سال 2016 را برای قسمت BOT SEASON دریافت کرده است. همچنین این مجموعه برای چندین بخش از دوره های مختلف جوایز Annie را برنده شده است. مجله Rolling Stone همچنین این سریال را در فهرست 50 سریال تلویزیونی برتر در تاریخ قرار داده است. ناگفته نماند که سایت معروف IMDB هم نشان می دهد که این مجموعه امتیاز ۸.۴ از ۱۰ را به دست آورده است که محبوبیت آن را به خوبی اثبات می کند. استفاده درست از کاراکتر ها در کنار تولید حرفه ای باعث شده تا منتقدان هم نگرش مثبتی به این مورد داشته باشند. از همین رو احتمال ساخت فصل های جدید در آینده وجود دارد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.