دانلود سریال
Our Planet سیاره ما

1512 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 47430
10
/
9.3
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود مستند سریالی Our Planet (سیاره ما) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود مستند سریالی Our Planet (سیاره ما) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال Our Planet

Our Planet داستان زندگی و بقای حیوانات در سراسر جهان را به تصویر می‌ کشد. این مجموعه به تهیه کنندگی شبکه Netflix در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و با استفاده از فیلم برداری‌ های بسیار زیبا و همچنین تحلیل ‌های علمی دقیق، نشان می‌ دهد که چگونه حیات وحش و محیط طبیعی جهان در حال تغییر هستند و چطور این تغییرات بر زندگی حیوانات و بشر تاثیر می‌ گذارند. این مجموعه به طور خاص به موضوعاتی همچون تغییرات اقلیمی، فرسایش خاک، افت بیوتیک، تخریب جنگل ها و بافت های مرتعی و تلفات پرندگان و موضوعات دیگر مربوط به حفاظت از محیط طبیعی می ‌پردازد.

هدف اصلی این مورد آگاهی مردم درباره‌ وضعیت حفاظت از محیط زیست جهان و نشان دادن چگونگی تأثیرات تغییرات اقلیمی بر روی شکل ‌گیری طبیعت و حیات وحش است.  همه ما می دانیم که فعالیت های انسانی تا چه اندازه منجر به تخریب محیط زیست شده است. در نتیجه، باید به این نکته اشاره کرد که Our Planet تمام آن چیزی که باید درباره طبیعت بدانید را در اختیار شما قرار می دهد. رسالت اصلی داستان، افزایش آگاهی در زمینه اهمیت حیات وحش است که با دیدن این مجموعه به آن پی خواهید برد.

 

سریال Our Planet

Our Planet با استفاده از فیلم برداران حرفه ‌ای و تیمی از متخصصان حفاظت از محیط زیست ساخته شده است. برای تولید این سری از دوربین‌ های بسیار پیشرفته و فناوری ‌های جدید استفاده شده است. تیم تولید شامل بخش ‌های گوناگونی از جمله تهیه کنندگان، کارگردانان، فیلم برداران، صدا برداران، ویرایش گران و مترجمان بوده است. همچنین در این سریال به نظرات و تحلیل‌ های علمی متخصصان از جمله متخصصان حفاظت از محیط زیست، بیولوژیست ها و محققان کار آزموده اهمیت داده شده است.

 Our Planet با همکاری سازمان WWF ساخته شده و این سازمان در فرآیند تولید، بررسی و تأیید دقیق محتوای سریال نقش داشته است. همچنین بخشی از درآمد مجموعه به صورت مستقیم به این سازمان واریز شده است. کارگردانان این مستند فرنچز لوری و کولین بوتفیلد هستند. علاوه بر این، دیوید آتنبرو مجری و روایت‌ گر است. این سریال شامل ۱۰ قسمت است که هر قسمت حدود ۵۰ دقیقه طول دارد. هر قسمت به یک منطقه خاصی از جهان می ‌پردازد و با استفاده از تصاویر زیبا، صحنه ‌های طبیعی شگفت ‌انگیزی را به تصویر می‌ کشاند.

 

نقد سریال Our Planet

Our Planet در سال انتشارش در ۲۰۱۹ جوایز و افتخارات زیادی را به دست آورد. این مجموعه برای  کیفیت فنی، خلاقیت و تاثیرگذاری ‌اش به عنوان یکی از بهترین مستندها در حوزه حفاظت و محیط زیست شناخته شده است.  جایزه بهترین سریال مستند در مسابقات Emmy Awards به این مجموعه تعلق گرفت. همچنین جایزه بهترین مستند طبیعی در مسابقات Jackson Wild Media Awards هم از دیگر افتخاراتی است که باید به آن اشاره کرد. ناگفته نماند که این اثر موفق شد جایزه بهترین مستند را در رقابت های Panda Awards و Cinema Audio Society Awards هم به دست آورد. سریال Our Planet همچنین در وبسایت IMDb با امتیاز ۹.۳ از ۱۰ امتیاز، در بین بهترین مستند های تاریخ قرار دارد که دیدن آن را به شما پیشنهاد می کنیم.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.