دانلود سریال
Planet Earth

1556 تعداد بازدید
User 1
10
/
10
AnimeList Rating
User 214062
10
/
9.4
IMDB Rating
11
/
11
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Planet Earth
دانلود سریال Planet Earth

خلاصه داستان سریال Planet Earth

Planet Earth یک مستند تلویزیونی درباره جانوران و زیستگاه های آن ها در سراسر جهان است. این مستند از دیدگاه علمی به بررسی زیبایی ها و حیرت انگیزی های قطب ها، جنگل ها، صحراها و اقیانوس ها می پردازد. این مجموعه با استفاده از فناوری های نوین تصویر برداری، تصاویری زیبا و شگفت انگیز از حیات وحش و زیستگاه های آن ها ارائه می دهد. هر قسمت به معرفی مناطق جدیدی از جهان می پردازد که به ندرت توسط مردم دیده شده اند و همچنین به بررسی رفتار هایی از قبیل شکار، تکامل و بقا می پردازد.

این مورد یکی از پر طرفدار ترین مستند های تلویزیونی در تاریخ است و برای به اشتراک گذاشتن دیدگاه علمی درباره زیستگاه های حیات وحش و تأثیرات انسان بر محیط زیست بسیار تحسین شده است. در هر قسمت مستند تلاش می کند که نکاتی از زندگی حیوانات و تاثیرات محیط زیست را به مخاطبان ارائه دهد. به عنوان مثال: در قسمتی که به جنگل های بارانی اختصاص دارد، عکس هایی از پلنگ ها، خزنده ها، ببرها و قایقرانان چوبی نشان داده می شود. هر قسمت از Planet Earth به بررسی رفتار های حیوانات در محیط طبیعی خود می پردازد و نشان می دهد که چگونه حیوانات برای بقا و تکامل به محیط پاسخ می دهند.

 

سریال Planet Earth

Planet Earth با استفاده از فناوری های نوین تصویر برداری و تکنیک های حرفه ای تولید شده است. برخلاف بسیاری از مستند های طبیعت که از دوربین های سنتی استفاده می کنند، تولیدکنندگان این سریال برای به تصویر کشیدن جزئیات دقیق تر از طبیعت، از دوربین های پیشرفته استفاده کرده اند. دوربین هایی که در تولید این مجموعه به کار رفته اند، شامل دوربین های HD و Ultra HD یا 4K هستند. این دوربین ها با قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت بسیار بالا، تأثیر بسیار زیبا و حیرت انگیزی بر تجربه بصری مخاطبان دارند.

همچنین تولیدکنندگان از تکنیک های حرفه ای مانند فیلم برداری با کمک هلیکوپتر، دیروزمینیگری، بستن دوربین به بادی حیوانات و استفاده از دوربین های مخفی برای به تصویر کشیدن رفتار های طبیعی حیوانات استفاده کرده اند. Planet Earth توسط شبکه BBC ساخته شده است. این مستند توسط برایان لایتفوت و مایکل گانتون تولید شده و دیوید اتنبرو به عنوان صدا پیشه در آن حضور دارد. این اثر در 3 فصل تولید شده که مجموعا ۲۱ قسمت دارد. هر کدام از قسمت ها حدود ۵۰ دقیقه هستند که به همین علت مجموع آن به ۱۳ ساعت و ۳۵ دقیقه می رسد.

 

نقد سریال Planet Earth

 Planet Earth یکی از موفق ‌ترین مستند های تلویزیونی است که در تاریخ پخش خود با استقبال فراوانی از سوی مخاطبان و منتقدین رو به رو شده است. در سال ۲۰۰۷ این مجموعه جایزه Emmy برتر برای بهترین مستند برنامه علمی و فناوری را از آن خود کرد. همچنین در سال ۲۰۰۸ میلادی هم موفق به دریافت جایزه BAFTA برای بهترین مستند تلویزیونی شد. نکته جالب این است که در سال ۲۰۱۸ جایزه Emmy برتر بهترین مستند برنامه علمی و فناوری را از آن خود کرد. در رتبه بندی مجله IMDb از ۱۰۰ سریال برتر دنیا، در رتبه ۹ قرار دارد. در نتیجه می توان به عنوان یک مستند درجه یک روی آن حساب باز کرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.