دانلود سریال
Firebite

1125 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 830
10
/
5.2
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Firebite
دانلود سریال Firebite

خلاصه داستان سریال Firebite

داستان مجموعه Firebite بر روی داستان زندگی 2 شکارچی استرالیایی تمرکز دارد و صحنه های جالب و دیدنی از شکار های این دو شخص به نمایش می گذارد. این شکارچی‌ ها تایسون و شانیکا نام دارند. این دو شخص بومی استرالیایی که مدت رابطه شان به چندین سال می رسد، زمان زیادی است که با هم به شکار می روند و هر بار تعداد زیادی شکار را با خود به خانه می آورند. این 2 نفر اکنون قصد دارند که به شکار آخرین مستعمره خون آشام ها در صحرای جنوب بروند و از قبل، خود را برای این نبرد نفس گیر و سخت آماده می کنند. این دو شکارچی ماهر می خواهند در این نبرد پیروز شوند و آخرین خون آشام ها را نیز در استرالیا از پای دربیاورند.

در ادامه Firebite شاهد آن هستیم که این 2 شخص به خوبی از شهر خودشان که اوپال نام دارد، در برابر خون آشام ها محافظت می کنند؛ اما زمانی که یک شکارچی دیگر به آن ها خبر  می دهد که آخرین پادشاه و رهبر خون آشام ها با نقشه ای حرفه ای به جنگ علیه آن ها آمده است، زندگی تایسون و شانیکا زیر و رو می شود. این رهبر که به جنگ علیه آن ها آمده، قادر است نتیجه نبرد را به گونه ای عجیب به نفع خون آشام ها تغییر دهد. از این پس آن ها مسیر سخت و دشوار تری را پیش روی خود دارند و باید بیش از پیش آماده باشند. 

 

سریال Firebite 

Firebite به عنوان یک مجموعه تلویزیونی استریم شناخته می شود که در سال 2021 در کشور های انگلیس و استرالیا ساخته شد. این داستان جذاب برای اولین بار در سال 1400 توسط شبکه رسمی AMC+ و به زبان انگلیسی منتشر شد و پس از آن در کشور های مختلف با زبان های گوناگونی ترجمه شد. این مجموعه که در تولید و اجرای آن از ژانر فانتزی استفاده شده، توسط واروسیک تورنتون ساخته شد و با کارگردانی برندان فلتچر روی صحنه تلویزیون رفت. تولید کنندگان اجرایی سریال راشل گاردنر، امیل شرمن، ایین کنینگ، وارویک تورنتون، برندان فلچر و سیمون گیلیس بوده اند.

در Firebite بازیگران مشهوری با نام های شنتای بارنس کووان، راب کالینز، تیبول نتل، یائل استون، تسا رز، کالن مالوی، گایر پییگرام و کلتن پل بازی کرده و با اجرای زیبای خود جذابیت سریال را چندین برابر افزایش داده اند. این مجموعه تلویزیونی یک فصل دارد که در 8 قسمت اجرا شد و این قسمت ها به طور کامل به هم مرتبط هستند. این نمایش که تهیه کنندگان آن پل رانفورد و دنا کورتیس هستند، مناسب رده سنی TV-MA است.

 

نقد سریال Firebite 

ویژگی چشم گیر و برجسته در مورد Firebite تعداد مناسب فصل و قسمت های آن است که بیننده می تواند با صرف زمان کم و تنها در یک هفته همه آن را تماشا کند. این مجموعه در سایت رسمی IMDB که امتیاز دهی آن از طریق نظرات مردم و مخاطبان صورت می گیرد، توانسته امتیاز 5 را به دست بیاورد. همچنین این سریال به خوبی توانسته مخاطب را تا انتها با روند داستان همراه کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.