دانلود سریال
Around the World in 80 Days

1112 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 10851
10
/
7.2
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Around the World in 80 Days
دانلود سریال Around the World in 80 Days

خلاصه داستان   Around the World in 80 Days

Around the World in 80 Days داستان ماجرا جویی های آقای فاگ و خدمتکار او را روایت می ‌کند. آقای فاگ که یک مخترع است، تصمیم می ‌گیرد به چالشی بپردازد و در ۸۰ روز به سراسر دنیا سفر کند. آقای فاگ با هواپیمایی شخصی خود به مقصد خودشان، یعنی لندن حرکت می‌ کند. پس از رسیدن به لندن، آن ها با استفاده از قطار و کشتی به شهر ها و کشور های مختلفی رفته و با مشکلات بسیاری رو به رو خواهند شد.

در طول سفر آقای فاگ و پسف با افراد مختلفی آشنا می ‌شوند که برخی از آن ‌ها باعث مشکلات خاصی شده و برخی دیگر کمکشان می ‌کنند. در پایان Around the World in 80 Days  آن ها با موفقیت به لندن باز می‌ گردند و ثابت می ‌کنند که با عزم و اراده قوی، هر چه که بخواهید می‌ توانید به دست آورید. آن ها همچنین در مسابقات اسب سواری در آمریکا شرکت می ‌کنند و در جستجوی دزدان دریایی در اقیانوس آرام هستند. همچنین در چین برای گرفتن قطعه ‌ای از ماشین زمان که برای فاگ بسیار مهم است، با مجرمان مبارزه می ‌کنند.

 

سریال Around the World in 80 Days

Around the World in 80 Days بر اساس رمانی به همین نام اثر ژول ورن اقتباس شده است. ساخت این سریال در سال ۲۰۲۰ به کارگردانی استیون مرچنت، تهیه ‌کنندگی دیپ کپ گوی انترتینمنت و تولید هووالی فیلمز توسط الکس دریو قرار گرفت. بازیگرانی چون دیوید تنانت، ایمراکولی کورونادو، لینیو هنریکسن و بن کرومپتون در این مجموعه حضور دارند. این سریال با ۸ قسمت در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. عوامل آن شامل کارگردانی، تهیه ‌کنندگی، بازیگری، تدوین، طراحی صحنه، طراحی صدا و موسیقی بهترین عملکرد ممکن را از خود ثبت کرده اند. هر قسمت این اثر حدود ۵۰ دقیقه زمان می برد که به همین علت می توانید کل ۸ قسمت را در بین ۶ تا ۷ ساعت ببینید.

با توجه به اینکه این مجموعه بر اساس رمان ژول ورن است، از نظر محتوا حرف های زیادی برای گفتن دارد. چنانچه دوست دارید یک مجموعه ارزشمند و کامل را مشاهده کنید، این مورد همان چیزی است که به آن نیاز دارید. برای ساخت Around the World in 80 Days صحنه های مختلف در کشور های مختلفی چون انگلستان، فرانسه، آمریکا، هند، تایلند و استرالیا فیلم برداری شده است. همچنین، برای به تصویر کشیدن دنیای قرن نوزدهم، از لباس های ویژه و دکوراسیون های بازه زمانی مربوطه استفاده شده است.

 

نقد سریال Around the World in 80 Days

Around the World in 80 Days با بازی دیوید تنانت، هیلین بونهام کارتر و ایمری واتسون در سال ۲۰۲۱ توسط BBC One منتشر شد. این مجموعه در حال حاضر به دلیل تازگی آن، هنوز جایزه ای دریافت نکرده است. با این حال، منتقدان نظرات مثبتی را پیرامون آن بیان می‌ کنند. این مجموعه در حال حاضر امتیاز ۶.۴ از ۱۰ را در سایت IMDb کسب کرده است. لازم به ذکر است که این امتیاز قابل تغییر خواهد بود و با گذشت زمان و بیشتر شدن بازخورد ها، ممکن است تغییر کند. این امتیاز نشان می دهد که این مجموعه با استقبال متوسطی رو به رو شده که احتمال افزایش مخاطبان در آینده برای آن محتمل است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.