دانلود سریال
The Green Planet

1525 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2431
10
/
9.1
IMDB Rating
5
/
5
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Green Planet
دانلود سریال The Green Planet

خلاصه داستان سریال The Green Planet

داستان این سریال یا بهتر است بگوییم مستند، درباره طبیعت و گیاهان است. در جریان مستند روابط گیاهان با حیوانات، محیط زیست و انسان بررسی می شود. مستند جذاب The Green Planet از طریق عکاسی پهپاد ها و تایم لپس و انواع دستگاه مخصوص و دوربین های فوق حرفه ای حرکت گیاهان را با جزئیات زیاد نشان می دهد. در این میان شما می توانید روند رشد گیاهان و ایجاد رابطه آن ها با محیط و سایر جانداران را در دوره های طولانی ببینید. به همین دلیل، در هر قسمت از این سریال محیط و موضوعات متفاوتی تشریح می شود و در پایان هر قسمت بیننده با تجهیزات لازم برای ضبط آن قسمت و روش‌های مختلف به کار رفته، آشنا می شود. 

این مجموعه جذاب، انواع مختلف گیاهان را با جزئیات کامل بررسی می کند و نشان می دهد که گیاهان بزرگ یا حتی میکروسکوپی در زندگی انسان چقدر اهمیت دارند. همچنین در The Green Planet می توان نحوه تنفس یا خوردن غذا های مختلف توسط انسان و وابستگی آن را به گیاهان و محیط زیست به صورت کامل مشاهده کرد. در سیاره زمین تعداد و نوع گیاهان بسیار زیاد و قابل توجه است؛ اما اسرار دنیای آن ها از دید انسان پنهان بوده و برخی از آن‌ها همچنان پنهان است. با دیدن مستند خاص سیاره سبز می توانید به قسمت های مختلف زندگی گیاهان در طول تاریخ آشنایی پیدا کنید و نقش مهم آن ها را در ادامه حیات بشر ببینید.

 

سریال The Green Planet

این مستند در طبیعت ساخته شده و یک محصول بسیار خاص و خلاقانه است. کارگردانی The Green Planet بر عهده مایک گانتون بوده و کشور سازنده آن انگلیس است. این مجموعه خاص و دیدنی ۱ فصل و ۵ قسمت دارد که زمان پخش آن ۲۹۲ دقیقه است. کمپانی سازنده مجموعه سیاره سبز واحد تاریخ طبیعی استودیو بی بی سی است. فرآیند فیلم برداری این مجموعه و تولید آن از سال ۲۰۱۹ شروع شده و بیش از ۳ سال زمان برده است. فرآیند فیلم برداری این نمایش آموزنده و علمی در ۲۷ کشور مختلف دنیا انجام شده و پیشرفت آهسته و رشد گیاهان به صورت مداوم از طریق انواع دوربین های حرفه ای ضبط شده است. دیدن این مستند محدودیت سنی ندارد و برای سنین مختلف افراد از کودک تا بزرگسال مناسب است. The Green Planet برای اولین بار در ۹ ژانویه ۲۰۲۲ از شبکه بی بی سی وان به روی آنتن رفت.

 

نقد سریال The Green Planet

سیاره سبز توانسته در فرآیند رتبه بندی انواع مستند و مجموعه های تلویزیونی در اولویت انتخاب بینندگان قرار بگیرد و اولین قسمت آن نزدیک به ۶ میلیون مخاطب داشته است. کیفیت تولید زیاد و مضامین محیط ‌زیستی مطلوب در کنار داستان سرایی حرفه ای باعث شده منتقدان نقد های مثبتی به این مستند داشته باشند. البته The Green Planet در حوزه فیلم برداری، روایت و ارائه فوق العاده، پیام های محیطی آموزنده و پیشرفت های فناوری مورد تحسین مخاطبان قرار گرفته است. رضایت بالای کاربران از این مستند باعث شده امتیاز آن در سایت Imbd به ۹.۱ از ۱۰ برسد که در نوع خود بسیار مطلوب است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.