دانلود سریال
Ms. Marvel

1512 تعداد بازدید
User 2
10
/
7.5
AnimeList Rating
User 113086
10
/
6.3
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Ms. Marvel
دانلود سریال Ms. Marvel

خلاصه داستان سریال  Ms. Marvel

مجموعه تلویزیونیMs. Marvel در مورد یک دختر ۱۶ ساله به نام کامالا خان است که ملیت پاکستانی و آمریکایی دارد و از طرفداران پر و پا قرص انتقام جویان، به ویژه کاپیتان مارول است. او قدرت ‌های خاصی دارد و باید نحوه کنترل قدرت‌ های خود را یاد بگیرد. همچنین مشکلات مدرسه و زندگی شخصی او نیز زیاد است که باید با آن ها رو به رو شده و راز قدرت و ریشه خود را کشف کند. دنیای فانتزی کامالا خان حال و هوای داستانی دارد و می ‌تواند به پرورش قدرت تخیل کمک کند.

داستانMs. Marvel به وضوح اتفاقات دنیای تخیل کامالا را نشان می‌ دهد. شدت تخیلات او به خصوص درباره کاپیتان مارول به حدی است که گفتن آن را در خانه یا در مدرسه مناسب نمی ‌داند. او در نهایت می‌ تواند با تحسین قهرمانان دارای قدرت ‌های فوق العاده، توانایی‌ های عجیب و غریبی پیدا کند. در این مجموعه شخصیت کامالا با جزئیات کامل معرفی شده و اهمیت این نوع شخصیت‌ ها برای دنیا سینمایی آینده مشخص می‌ شود.

 

سریال Ms. Marvel 

مجموعهMs. Marvel در دسته سریال‌ های کمدی و اکشن و ماجراجویی قرار دارد. کارگردانی این مجموعه توسط بی شاک علی انجام شده که طرح آن از مارول کمیک برگرفته شده است. از بازیگران حاضر در این سریال می ‌توان به افرادی مثل ایمان ولانی، مت لینتر، موهان کاپور، یاسمین فلچر، زنوبیا شروف، ساغر شیخ، ازهر عثمان، لورل مارسدن، تراوینا اسپرینگر، لیث نکلی، ثمینه احمد و... اشاره کرد. کشور سازنده این مجموعه ایالات متحده آمریکا و زبان اصلی آن انگلیسی است. Ms. Marvel به طور کلی در ۶ قسمت ساخته شده و زمان پخش هر قسمت از ۳۶ تا ۵۰ دقیقه متغیر است. این مجموعه برای اولین بار در ۸ ژوئن ۲۰۲۲ از شبکه دیزنی پلاس به روی آنتن رفت و در ۱۳ ژوئیه ۲۰۲۲ به پایان رسید.

 

نقد سریال  Ms. Marvel

منتقدان بسیاری نسبت به مجموعه تلویزیونی Ms. Marvel علاقه نشان داده ‌اند و آن را جزو محبوب ترین سریال‌ ها می ‌دانند. این مجموعه توانسته جوایز مختلفی را در سطوح بین المللی به دست آورد که از جمله این افتخارات می ‌توان به دریافت جایزه هاروی برای بهترین اقتباس از کتاب کمیک مارول، نامزدی دریافت جایزه زحل برای بهترین مجموعه رویداد های محدود، دریافت جایزه بهترین نقش آفرینی بازیگر جوان استریم توسط ایمان ولانی، نامزدی دریافت جایزه انتخاب کودکان به عنوان برنامه تلویزیونی مورد علاقه کودکان و نوجوانان، نامزدی دریافت جایزه انجمن ناظران موسیقی برای بهترین نظارت موسیقی درام تلویزیونی، نامزدی جایزه سوپر انتخاب منتقدان برای بهترین سریال ابر قهرمانی و دریافت جایزه بهترین بازیگر زن در یک سریال ابر قهرمانی اشاره کرد. این مجموعه تلویزیونی به عنوان هفتمین نمایش دنیای سینمایی مارول است که توسط استودیو مارول تهیه شده و در زمره فیلم‌ های فرانچایز به شمار می ‌رود و از این نظر نیز مورد توجه منتقدان قرار گرفته است. طبق نظرات کاربران این نمایش تلویزیونی در سایت Imdb توانسته امتیاز ۶.۳ از ۱۰ را به خود اختصاص دهد که نشان دهنده رضایت مخاطبین از عملکرد آن است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-04-18 03:00:38
    این سریال بدون شک بدترین چیزیه که مارول ساخته
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.