دانلود سریال
Players

902 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1410
10
/
7.3
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Players
دانلود سریال Players

خلاصه داستان سریال Players

مجموعه تلویزیونی Players  به روایت داستان ماجرا‌ های یک تیم ورزشی می ‌پردازد که پس از گذشت چند سال در پی کسب اولین قهرمانی خود هستند. برای این که این تیم بتواند به صدر جدول برسد باید یک تازه وارد ۱۷ ساله با یک بازیکن حرفه ‌ای ۲۷ ساله همکاری کند و خودخواهی خود را کنار بگذارد. هر یک از این شخصیت ‌ها چالش ‌های خاص خود را پشت سر گذاشته تا توانسته در این تیم بازی کند؛ اما در حال حاضر غرور آن ها اجازه نمی ‌دهد که قدرت خود را نادیده بگیرند و به توانایی ‌های دیگری تکیه کنند. نوجوان ۱۷ ساله با تفاوت‌ های افکاری ناشی از سنین بلوغ خود درگیر است و گاهی اوقات نسبت به شرایط بازی درک درستی ندارد؛ به همین دلیل، هر نوع بی ‌دقتی او می ‌تواند آن ها را دوباره از قهرمانی دور کند. 

در مقابل بازیکن ۲۷ ساله تجربه زیادی دارد و در این حوزه یک کارکشته است و می داند چگونه باید بر تیم رقیب پیروز شود. اما باید یکی از این 2 نفر تیم را ترک کنند؛ ولی او نمی‌ تواند این کار را انجام دهد و از درخواست ترک گروه توسط هم تیمی خود نیز سر باز می ‌زند. داستانPlayers کشمکش های میان این ۲ نفر را با جزئیات کامل نشان می ‌دهد و به بیننده یاد می ‌دهد که باید برای رسیدن به برخی از موفقیت ‌ها، از خودخواهی و غرور کاذب دوری کند و گاهی از حقوق خود نیز بگذرد‌. این مجموعه به عنوان یک تقلید از مستند های ورزشی بوده و بازی تیم تخیلی حرفه ای لیگ افسانه ها را پیگیری می‌ کند.

 

سریال Players

مجموعه تلویزیونی Players محصول سال ۲۰۲۲ بوده و در ژانر درام کمدی و شوخ طبعی ساخته شده است. سازندگان این نمایش تلویزیونی دن پررو و تونی یاکندا هستند. از بازیگران اصلی این سریال می توان به میشا بروکس، داجور جونز و الی هنری اشاره کرد. کشور مبدا سازنده این مجموعه تلویزیونی ایالات متحده آمریکا بوده و زبان اصلی آن انگلیسی است. همچنین این نمایش در یک فصل و ۱۰ قسمت ساخته شده که زمان اجرای آن از ۲۸ تا ۳۵ دقیقه متغیر است. شرکت Brillstei EntertainmentPartners  وظیفه تولید این مجموعه را بر عهده داشته و برای اولین بار در ۱۶ ژوئن 2022 از شبکه پارامونت پلاس به روی آنتن رفت. پخش مجموعه Players در 28 ژوئن 2022 به پایان رسید.

 

نقد سریال Players

داستان مجموعه Players مورد توجه منتقدان بسیار زیادی قرار گرفته و نظرات متفاوت آن ها را در پی داشته است. این مجموعه از بعد انتخاب موضوع، شخصیت پردازی ها، ارزش های تولید، اجرا بازیگران، فیلمنامه و نحوه کارگردانی مورد تحسین کاربران قرار گرفته  و حالت ساخت مستندنما دارد‌. البته منتقدان نسبت به قالب مستند و غیر داستانی آن نظرات منفی نیز ارائه کرده‌ اند که در آن مسائل و رویداد های مورد نظر کارگردان ارائه می‌ شود و خبری از واقعیت‌ ها نیست. البته بسیاری از کاربران نسبت به ویژگی‌ های طنز و شوخی این نمایش علاقه نشان داده ‌اند. طبق نظر کاربران در سایت Imdb امتیاز داستان بازیکنان 7.3 از 10 بوده که نشان دهنده عملکرد رضایت بخش آن از دید تماشاگران است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.