دانلود سریال
The Empire

1275 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 32
10
/
7
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای The Empire (امپراتوری) با زیرنویس فارسی
دانلود سریال کره ای The Empire (امپراتوری) با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال کره ای The Empire

این سریال زندگی شخصی و رسوایی های خانواده ای را بازگو می کند که از طریق موسسه حقوقی خود، ثروت وسیعی را بدست اورده اند.
درباره: «امپراتوری» یک کی درامای تامل برانگیز است که سمت تاریک دنیای پر زرق و برق افراد نخبه و ثروت مند و کشمکش هایی که برای ماندن در قدرت دارند را به تصویر می کشد. این سریال مفاهیمی همچون امتیاز، فساد و ماموریتی برای عدالت را کاوش می کند، و همه این ها را در کنار داستان یک خانواده رو به نزول به بیننده نشان می دهد.

 

درباره سریال کره ای امپراتوری

این داستان ماجرای هان هیه ریول را به تصویر می کشد، یک بازپرس که از نسل سوم یک سلسله پرقدرت از خانواده ای وکلاست، کسی که مصمم شده تا نخبگان فاسد را به پایین بکشد و عدالت را در جامعه برقرار کند. هیه ریول شخصیت پیچیده ای است که بین میراث خانوادگی و حس شخصی اش از عدالت گیر افتاده و مسیر پیش رویش سرشار از چالش و درگیری است.
این سریال همچنین نسل جدیدی را معرفی می کند، پسر هیه ریول، کسی که نشانه ای از دیدگاهی تازه و شاید حتی مسیری تازه برای خانواده باشد.اما او هم همچون مادرش بین یک دو راهی گیر افتاده است، وفاداری به خانواده و یا نیازها و خواسته های خودش.
از طریق ظرافت بین شخصیت ها و خط داستانی اش، «امپراتوری» سوالات بسیار مهمی را درباره طبعیت قدرت، فساد و نقش عدالت در جامعه می پرسد.  توضیحات این سریال درباره کشمکش ها و مخالفت های درونی طبقه نخبه و ثروتمند جامعه بسیار جالب و تامل برانگیز است. 
در کل، امپراتوری کی درامایی جذاب و باهوش است که به سمت تاریک خدرت و ثروت می پردازد و نگاهی ظریف و چند لایه از کشمکش ها و اختلافات درون طبقه نخبه جامعه ارائه می دهد. با داشتن شخصیت های قوی، خط داستانی جذاب، و مفاهیم تامل برانگیز، سریال امپراتوری سریالی است که به راحتی می توان آن را برای تماشا پیشنهاد کرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.