دانلود سریال
MH370: The Plane That Disappeared MH370: هواپیمایی که ناپدید شد

906 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 10524
10
/
6
IMDB Rating
3
/
3
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال MH370: The Plane That Disappeared
دانلود سریال MH370: The Plane That Disappeared

ماجرای مورد بررسی در سریال مستند  MH370: The Plane That Disappeared

در 8 مارس 2014، پرواز 370 خطوط هوایی مالزی و تمامی 239 مسافر آن بدون هیچ ردی ناپدید شدند. پس از 9 سال، اعضای خانواده، دانشمندان، محققین و روزنامه نگاران هنوز فعالانه به دنبال توضیحی برای این ماجرای هولناک هستند. این سریال سه نظریه توطئه متضاد و متقابل را در تلاش برای توضیح ناپدید شدن هواپیما پیشنهاد می کند. نتفلیکس پخش هر سه قسمت از مستند را در نهمین سالگرد ناپدید شدن، یعنی 8 مارس 2023 آغاز کرد. این مجموعه در سه قسمت 90 دقیقه‌ای پخش شده است. عنوان قسمت های این سریال مستند به ترتیب «خلبان»، «هایجک» و «تلاقی» هستند.

 

نقد های منفی در مورد این سریال مستند

روهان ناهار از ایندین اکسپرس این سریال را "مضحک" نامیده و گفته که "عمداً تئوری‌های توطئه مطرح شده تا طرفدار پیدا کند. نیک شاگر از The Daily Beast گفته که این سریال جزئیات 3 توضیح مشکوک برای ناپدید شدن هواپیما را به صورت ماهیگیری از آب گل‌آلود ارائه می دهد، اما زمینه روشنی برای اینکه چرا برخی تصمیم گرفتند عمل باور نکردنی را باور کنند، ارائه می دهد.

میرا سورش از The Week گفته که این سریال "تلاش ضعیفی است که تئوری‌های توطئه را پیش می‌برد" و در گزارش خود آورده که "بزرگترین راز این است که چرا نتفلیکس به این نظریه‌پردازان بستری برای عرضه ایده‌های غیرمنطقی، غیرعلمی و عجیب و غریب خود ارائه می‌کند. بخش مستند چیزی نیست جز تریبونی برای تئوری‌های بی‌اساس که هیجان مسخره ای را به قیمت جان‌های بیگناهی که ناپدید شده‌اند و بستگانشان ارائه می‌کنند.»

 

نقد‌های مثبت در مورد مستند  MH370: The Plane That Disappeared

ریچارد روپر از شیکاگو سان تایمز این سریال را قانع‌کننده خوانده و بررسی خود را با این جمله به پایان رسانده است: «بسیاری از تئوری‌هایی که در هواپیمای ناپدید شده ‏ MH370 می‌بینیم: عجیب و غریب هستند، به صورت کامل شکل نگرفته‌اند، باور کردنشان دشوار است. می دانم که اتفاق عجیب و غم انگیزی رخ داده است، اما طرح این مسائل باعث روشن تر شدن پرونده می شود.» فیلیپ اسلج از CinemaBlend گزارش داده که "در حالی که نباید انتظار پاسخ های زیادی را داشته باشید، سوالات مطرح شده در سراسر این داستان مرموز تئوری توطئه را تا حدی پررنگ می کند.» جوئل کلر از Decider گفت که تئوری‌های توطئه مطرح شده «به خوبی ارائه شده‌اند، و جف وایز «متخصص» است که همه این نظریه‌ها را با جنبه‌ای از واقعیت پیوند می‌دهد. و در جمع بندی چنین نوشته: "لذت شما از این مستند واقعاً به این بستگی دارد که آیا شما نظریه های ارائه شده توسط [خبرنگار تحقیقی] وایز، روزنامه نگاران دیگر و کارشناسان هوانوردی را قبول کرده اید یا نه. »

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.