دانلود سریال
Kiff کیف

595 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 195
10
/
7.4
IMDB Rating
15
/
15
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Kiff
دانلود سریال Kiff

خلاصه داستان سریال Kiff

داستان سریال در تیبل تاون، شهرکی کوهستانی که موجودات و حیوانات جادویی در آن زندگی می کنند و حول ماجراهای کیف، یک سنجاب خوش بین جوان که بهترین نیت هایش اغلب منجر به هرج و مرج کامل می شود، می‌گذرد. در این ماجراها بهترین دوست کیف یعنی بری که یک خرگوش دست آموز شیرین و ملایم است، با او همراهی می کند و به بررسی روزگار این دو در حالی که شهر را با ماجراجویی های بی پایان و اشتیاق خود برای زندگی به هرج و مرج می کشند، می پردازد.

 

معرفی کارتون Kiff

کیف یک مجموعه تلویزیونی کارتونی کمدی موزیکال آمریکایی است که توسط لوسی هیونز و نیک اسمال ساخته شده و توسط Disney Television Animationدر همکاری با Titmouseتولید شده است. این مجموعه در 10 مارس 2023 در کانال دیزنی پخش شده است. در 17 ژوئن 2021، در خلال جشنواره بین المللی فیلم انیمیشن انسی، اعلام شد که لوسی هیونز و نیک ‏اسمال در حال ساخت یک سریال انیمیشنی با عنوان کیف هستند. طبق گفته این دو، این سریال از ‏تجربیات آنها الهام گرفته شده است که در کیپ تاون بزرگ شده اند، در حالی که ‏هیونز‏ آن را به عنوان ‏سریالی «درباره بچه ای که با والدینش زندگی می کند و به مدرسه می رود» توصیف کرد که کمدی آن بر ‏روی جهان و شخصیت های برجسته تمرکز دارد. مردیث رابرتز، معاون ارشد انیمیشن کانال دیزنی گفت: ‏‏«لوسی و نیک یک زوج خلاق هستند. تیمی که یک سریال تازه و خنده دار با تصاویری پر جنب و جوش ‏تولید کرده که به دوستی بین یک سنجاب و یک خرگوش دست اموز به شیوه ای منحصر به فرد می پردازد. این مجموعه توسط کنت ‏آزبورن به عنوان تهیه کننده و تدوینگر داستان و وینی چافی تهیه شده است. این سریال شامل قسمت های 22 ‏دقیقه ای است که از دو قسمت 11 دقیقه ای تشکیل شده است. ادوارد مجیا، یکی از مدیران دیزنی، بر این ‏سریال نظارت دارد.‏

 

آشنایی با شخصیت های سریال کیف

کیف چترلی (با صدای کیمیکو گلن) - یک سنجاب خوش بین جوان و قهرمان این سریال است.بری بانز (با صدای اچ. مایکل کرونر) – یک خرگوش شیرین و ملایم است که بهترین دوست و همراه کیف است.مارتین چترلی (با صدای جیمز مونرو ایگلهارت) - پدر کم هوش کیف است که عاشق آب پرتقال است.بریل چترلی (با صدای لورن اش) - مادر کیف؛ مری بانز (با صدای ریچل هاوس) - مادر گرم و مهربان بری؛ تری بانز (با صدای نیکول ساکورا) - خواهر بزرگتر بری و اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی؛ هری بانز (با صدای جاش جانسون) - برادر بزرگتر بری که می خواهد دی جی شود؛ کریستوف بانز - برادر کوچولوی تک گوش بری؛ پرینسیپال سکرتاری (با صدای نیک اسمال) - یک پرنده منشی با لهجه استرالیایی که مدیر مدرسه کیف و بری است. هلن (با صدای لوسی هیونز) - یک جادوگر عجیب و غریب که معلم نمایش کیف و بری است؛ میس دیر تیچر (با صدای Deedee Magno Hall) معلم گوزن کیف و بری است.پاوا (با صدای کیتی کراون) - باریستای شهر است. ترولی (با صدای ریس داربی) زیر پل شهر زندگی می کند.کندل فاکس (با صدای ولا لاول) - یک دانش آموز محبوب در کلاس کیف و بری و دختر رو است. روی فاکس (با صدای اریک باوزا) - تهیه کننده تلویزیون و پدر کندل است .گرت، دارین و تروور (همگی با صداپیشگی تام کنی) - همکلاسی های کیف و بری هستند و Reggie (با صدای اریک باوزا)  یک راکون در کلاس کیف، شخصیت های این مجموعه را تشکیل می دهند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.