دانلود سریال
Real Madrid: Until the End

530 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1516
10
/
8.9
IMDB Rating
3
/
3
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Real Madrid: Until the End
دانلود سریال Real Madrid: Until the End

خلاصه مستند Real Madrid: Until the End

نگاهی از پشت صحنه به فصل 2021-2022 باشگاه فوتبال، مملو از پیروزی های از پشت سر و قهرمانی های داخل زمین چه از جانب کهنه سربازان و چه از جانب تازه واردان. آنها در مسیر رسیدن به یکی از برجسته ترین پایان‌های تاریخ فوتبال، که منجر به کسب رکورد چهاردهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شد، با حمایت هواداران سرسخت خود بر مشکلات و تردید ها غلبه کردند…

 

عوامل ساخت سریال Real Madrid: Until the End

مستند Real Madrid: Until the End ۲۰۲۳ یک مستند ۳ قسمتی در ژانر ورزشی است. طرفداران فوتبال و به ویژه طرفداران رئال مادرید از این مجموعه مستند ارائه شده توسط Apple TV+ واقعا خوشحال خواهند شد.  مستند «رئال مادرید: تا پایان» که توسط دیوید بکهام معرفی شد، مجموعه ای سه قسمتی است که پا به میدان می گذارد و برای اولین بار با این باشگاه فوتبال نمادین به پشت صحنه می رود تا نگاهی به سال‌های خیره کننده 2021–2022 داشته باشد.  فصل، پر از پیروزی های دراماتیک از پشت سر و بدون کمبود قهرمانی در میدان هم از جانب کهنه‌کاران و هم تازه‌واردان.  آنها که از طرفداران پرشور خود تغذیه می شوند، در راه رسیدن به یکی از به یاد ماندنی ترین پایان های تاریخ فوتبال که با رکورد چهاردهمین قهرمانی لیگ قهرمانان به اوج می رسد، از شانس ها و شک ها سرپیچی می کنند.

 

عملکرد سریال Real Madrid: Until the End 2023

مستند Real Madrid: Until the End در دهم مارچ 2023 از سرویس استریم Apple TV در یک فصل سه قسمتی به نمایش در اومد. برای دانلود سریال Real Madrid: Until the End به پایین صفحه مراجعه کنید. مستند، بازسازی این باشگاه افسانه ای را پس از شکست آنها در لیگ قهرمانان در سال 2019 تا یکی از بهترین فصل های تاریخ آنها یعنی 2021-2022 و کسب چهاردهمین جام لیگ قهرمانان دنبال کنیم!  این مستند افراد زیادی از جمله مربی اسطوره ای کارلو آنچلوتی و البته همه بازیکنان اصلی باشگاه را دنبال خواهد کرد.  هر یک از آنها لحظات طولانی در آغاز دوران حرفه ای خود و ورود و کمک به رئال مادرید از طریق مصاحبه های اختصاصی و ویدیوهای آرشیو زیادی خواهند داشت.  شیرجه رفتن بسیار جالبی در پشت صحنه این باشگاه اسطوره ای است و تدوین به راحتی می تواند تنش و تعلیق ایجاد کند مخصوصاً با مسابقات مختلف لیگ قهرمانان. دانلود مستند Real Madrid: Until the End 2023 به تمامی طرفداران فوتبال پیشنهاد میشود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.