دانلود سریال
Larva Family

629 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 42
10
/
7.2
IMDB Rating
9
/
9
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Larva Family
دانلود سریال Larva Family

خلاصه سریال Larva Family

خانواده لارو در حال رشد است. وقتی قرمز و زرد از ورود یک بچه کاترپیلار به زندگی خود استقبال می کنند، دوره ای بد در تربیت و همه چیز های فاسد رو تجربه می کنند. آنها در هنگام به سرپرستی گرفتن یک کاترپیلار تازه متولد شده، آموزش اشتباهی در تربیت فرزند دارند.

 

عوامل ساخت سریال Larva Family 2023

خانواده لارو یک انیمیشن در ژانر ماجراجویی، کمدی محصول کشور کره جنوبی است که فصل اول آن در نتفلیکس منتشر شده است. سریال Larva Family، یک سریال سرگرم کننده در مورد حشرات، طبیعت و ... برای کودک و خانواده است. خانواده لارو بزرگ شده اند و حالا بچه کوچولو هزار ماجراجویی در یک سریال کره ای به ارمغان می آورد که در آن شخصیت های اصلی صحبت نمی کنند.  نه، آنها گویش خود را مانند مینیون ها ندارند، آنها به سادگی صرفا برخی از صدا ها را تولید می کنند. یک سریال متفاوت، ما به شما هشدار می‌دهیم، پر از... استفراغ (بله، شخصیت‌ها استفراغ می‌کنند) ... گوز... موش ها و دیگر بحث‌های جذاب که، اجازه دهید موقع تماشا با آن روبرو شویم، حداقل آن را به یک سریال اصلی تبدیل می‌کنند.

 

عملکرد انیمیشن Larva Family 2023

سریال خانواده لارو یک انیمیشن کوتاه ماجرایی است. انیمیشن خانواده لارو در چهارم می 2023 در ایالات متحده و کره جنوبی منتشر شد. سریال خانواده لارو پروژه جدید نتفلیکس، در 9 قسمت است که هر قسمت 30 تا 60 دقیقه به طول می انجامد. مخاطبان سایت آی ام دی بی به سریال Larva Family میانگین نمره 7.4/10 دادند. برای دانلود انیمیشن Larva Family 2023 به پایین صفحه مراجعه کنید. یکی از بارزترین ویژگی های Larva Family، سبک انیمیشن نمایش است. همه شخصیت ها به شیوه ای ساده و جذاب، با رنگ های روشن و بیان اغراق آمیز متحرک شده اند. سبک انیمیشن حسی بازیگوش و غریب به نمایش می دهد و مطمئناً در بین کودکان و بزرگسالان به طور یکسان مورد توجه قرار خواهد گرفت. طنز سریال یکی دیگر از نقاط قوت آن است.  کاراکترها همگی بسیار احمقانه و گاه بی سر و ته هستند که منجر به بسیاری از سوء تفاهم ها و اتفاقات خنده دار می شود. اما با وجود ایراداتی که دارند، شخصیت ها همیشه دوست داشتنی هستند. اما آنچه واقعا خانواده لارو را متمایز می کند تمرکز آنها بر ارزش های خانوادگی است.  اعضای خانواده لارو علیرغم تفاوت ها و خصلت های فراوان، همیشه در کنار یکدیگر هستند. آنها ممکن است با هم دعوا کنند و دعوا کنند، اما در نهایت همیشه با هم می آیند و عشق و حمایت آنها از یکدیگر می درخشد. اگر به دنبال انیمیشنی کوتاه، ساده و خیلی کمدی هستین دانلود سریال Larva Family 2023 و تماشای اون رو بهتون پیشنهاد میکنم.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.