دانلود سریال
American Born Chinese چینی متولد آمریکا

490 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4779
10
/
7.1
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال American Born Chinese (چینی متولد آمریکا) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال American Born Chinese (چینی متولد آمریکا) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال American Born Chinese

داستان نوجوان جین وانگ، پسر یک زوج مهاجر چینی، که در اکثر موارد یک بچه دبیرستانی معمولی است. او کالکشن مانگا جمع می کند، تلاش می کند تا به تیم فوتبال بپیوندد و تلاش می کند تا متوجه شود که او دقیقا چه کسی است. یک روز، وای چن، یک دانش آموز انتقالی، به مدرسه جین می رسد. بر خلاف جین، وای چن در آمریکا رشد نکرده است، با صدای بلند و با طبیعت باز است و در وجودش از شک و تردید جین و ناامنی نیست...

 

عوامل ساخت سریال American Born Chinese 2023

سریال آمریکایی متولد چین (American Born Chinese) یک مجموعه تلویزیونی در ژانر کمدی، اکشن محصول کشور آمریکاست که توسط کلوین یو برای دیزنی پلاس ساخته شده است. این فیلم جین وانگ (بن وانگ) دانش آموز کلاس دهمی را دنبال می کند که در تلاش است تا با همسالان خود هماهنگ شود. هنگامی که او وظیفه دارد تا به دانشجوی جدید تبادلی وی چن اطراف را نشان دهد، به طور غیر منتظره ای وارد نبردی بین خدایان افسانه ای چینی، از جمله سان ووکنگ و گوانین می شود.  این سریال بر اساس کمیک آمریکایی متولد چینی سال 2006 نوشته جین لوئن یانگ است که از سال های نوجوانی خود در دهه 1990 الهام گرفت و عناصری از داستان‌های عامیانه چینی و عرفان موجود در رمان کلاسیک چینی سفر به غرب را در خود جای داد. این مجموعه از هشت قسمت تشکیل شده است و در 24 می سال 2023 در دیزنی + پخش شد. پاسخ انتقادی پس از انتشار آن عمدتاً مثبت بود. مفسران از آن به عنوان یکی از بهترین پیشنهادات در دیزنی + یاد کردند و نحوه حرکت آن را در مرزهای فرهنگی تحسین کردند. در این فیلم بن وانگ در نقش جین وانگ، یئو یان یان در نقش کریستین وانگ و چین هان در نقش سایمون وانگ به ایفای نقش می پردازند. طراحان مد آسیایی آمریکایی پرابال گورونگ و فیلیپ لیم در آوریل 2022 به تولید ملحق شدند تا در کنار طراح لباس جوی کرتون کار کنند و در ماه مه 2022، لوسی لیو در رسانه های اجتماعی فاش کرد که او به عنوان کارگردان به سریال American Born Chinese اضافه شده است.

 

عملکرد سریال American Born Chinese 2023

سریال آمریکایی متولد چین اولین نمایش جهانی خود را در 15 مارس 2023 انجام داد. این سریال در 24 مه 2023 در دیزنی + پخش شد. سریال چینی متولد آمریکا عمدتاً بازخورد مثبتی را هنگام انتشار دریافت کرد. کلی لاولر از USA Today آن را «نسخه ای دوست داشتنی و دیزنی فی شده از آن درام های فوق العاده نوجوانانه» خواند و گفت: «از نوع نمایشی است که دیزنی پلاس واقعاً باید در تمام طول این مدت ساخته می‌شد: بسیار بالغ برای کانال دیزنی، اما بسیار خانوادگی   دوستانه برای CW. در همین حال، این سریال در تایوان به دلیل تغییر ملیت وی چن از تایوانی به چینی مورد انتقاد قرار گرفت. در رمان گرافیکی یانگ، وی چن اهل تایوان است و جیمی لیو بازیگر نقش او در سریال نیز تایوانی است. برای دانلود سریال American Born Chinese با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، بر اساس نقد 39 منتقد، 95 درصد امتیاز تأیید با میانگین نمره 7.5 از 10 را گزارش کرد. انجمن منتقدان این وب سایت چنین نوشتند: «مجموعه ای از ابداعات و بازیگران دوست داشتنی، چینی های متولد آمریکا عناصر حماسی را از اسطوره های چینی جمع آوری می کنند تا داستانی عمیقاً مرتبط با بلوغ را روایت کنند.» سایت Metacritic، که از میانگین نمره 72 از 100 را به خود اختصاص داد که نشان دهنده "بررسی های عموماً مطلوب" است. دانلود سریال American Born Chinese به طرفداران فرهنگ و اساطیر چینی و سریال هایی با مضامین مهاجرت پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.