دانلود سریال
Twisted Metal فلز در هم تنیده

779 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 15421
10
/
7.5
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Twisted Metal (فلز در هم تنیده) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Twisted Metal (فلز در هم تنیده) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Twisted Metal 2023

در یک سرزمین بایر پسا آخرالزمانی، به جان دو، شیرفروشی پرحرف مبتلا به فراموشی، ماموریت داده می‌شود تا دنیای متروک را بپیماید تا بسته‌ای مرموز را تحویل دهد تا زنده بماند. در کنار کمک های کویت، یک دزد عجول خودرو، دو با فرصتی برای تغییر زندگی روبرو می شود، اما باید با غارتگران بی رحم در وسایل نقلیه مرگبار و مخرب مقابله کند تا شانسی برای آینده ای بهتر بدست آورد…

 

عوامل ساخت سریال Twisted Metal 2023

سریال Twisted Metal یک مجموعه تلویزیونی در ژانر کمدی، اکشن و پسا آخرالزمانی محصول کشور آمریکا است. سریال  Twisted Metal در سال 2023 توسط مایکل جاناتان اسمیت ساخته شده است. این مجموعه بر اساس فرنچایز بازی ویدیویی مبارزه ای خودرویی به همین نام منتشر شده توسط سونی اینتراکتیو اینترتینمنت، بازیگرانی چون آنتونی مکی، استفانی بئاتریز، توماس هدن چرچ، ویل آرنت و ساموآ جو در آن بازی می کنند. سریال نیم ساعته در مورد راننده ای است که در حالی که توسط غارتگران تعقیب می شود، کار می کند تا بسته ای را در یک زمین بایر پساآخرالزمانی تحویل دهد. توسعه سریال توسط Sony Pictures Television و PlayStation Productions در می 2019 با سفارش یک فصل کامل توسط Peacock در فوریه 2022 آغاز شد. این سریال که از ماه می تا آگوست 2022 در نیواورلئان فیلمبرداری شد، در تاریخ 27 ژوئیه 2023 در Peacock با تمام 10 قسمت پخش شد. در سریال Twisted Metal آنتونی مکی در نقش جان دو، استفانی بئاتریز در نقش ساکت، چرچ توماس هادن در نقش مامور استون و ساموآ جو در نقش دندون شیرین به ایفای نقش می پردازند. در ماه مه سال 2019، طی یک ارائه روابط با سرمایه گذار، تلویزیون سونی پیکچرز تأیید کرد که یک مجموعه تلویزیونی مبتنی بر مجموعه بازی‌های ویدیویی، Twisted Metal، در کنار PlayStation Productions در حال «توسعه پیشرفته» است. در فوریه 2021، سریال با ویل آرنت، رت ریس، مایکل جاناتان اسمیت و پل ورنیک به عنوان تهیه کننده اجرایی معرفی شد.  اسمیت به عنوان مجری برنامه عمل کرد و سریال را بر اساس برداشت اصلی ریس و ورنیک نوشت. با بودجه تخمینی (قبل از مشوق های مالیاتی) 72.3 میلیون دلار، فیلمبرداری اصلی را در می 2022 در نیواورلئان آغاز کرد و در اوت همان اوت به پایان رسید. تیراندازی در نیواورلئان در تابستان با چالش‌هایی همراه بود که اسمیت در مصاحبه اش با NOLA گفت: «ما با تأخیرهای رعد و برق، تهدیدات طوفان، گرمای شدید و اتومبیل هایی که طبق گفته هایشان عمل نمی کردند، برخورد کردیم». موسیقی توسط لئو بیرنبرگ و زک رابینسون ساخته شده است که از متال دهه 2000 ساخته شده اند.

 

عملکرد سریال Twisted Metal

سریال Twisted Metal برای اولین بار در Peacock در 27 ژوئیه 2023 با تمام 10 قسمت پخش شد. این در Paramount+ در کانادا و Stan در استرالیا منتشر شد. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز سریال Twisted Metal بر اساس 21 بررسی، با میانگین نمره 6.6 از 10، دارای 71% امتیاز تاییدیه است. برای دانلود سریال Twisted Metal با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. متاکریتیک به طور میانگین 58 از 100 را بر اساس 14 بررسی محاسبه کرد که نشان دهنده "بررسی های ترکیبی یا متوسط" است. دانیل فینبرگ از هالیوود ریپورتر، فصل اول را نقد مثبتی ارائه کرد و گفت: «برای هر سریالی کمی عجیب است که فصلی را صرف باز کردن دنیایش تنها برای راه‌اندازی فصل دوم به ظاهر کمتر کند، اما طرفداران حمایت از اینکار را انجام خواهند داد. دانلود سریال Twisted Metal به طرفداران مجموعه بازی های این اثر پیشنهاد میشه. به طور کلی، Twisted Metal سریع و سرگرم کننده است و قطعاً در رقابت برای هیچ جایزه امی نخواهد بود و این اشکالی ندارد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.