دانلود سریال
The Walking Dead: Daryl Dixon مردگان متحرک: داریل دیکسون

1384 تعداد بازدید
User 3
10
/
9.33
AnimeList Rating
User 11042
10
/
7.8
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Walking Dead: Daryl Dixon (مردگان متحرک: داریل دیکسون) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال The Walking Dead: Daryl Dixon (مردگان متحرک: داریل دیکسون) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال مردگان متحرک: داریل دیکسون

داریل در فرانسه (منشا ویروس زامبی) به سمت ساحل می آید و تلاش می کند تا چگونگی و چرایی رسیدن به آنجا را جستجو کند. این سریال گشت و گذار او را در یک فرانسه شکسته اما انعطاف پذیر دنبال می کند، زیرا او امیدوار است راهی برای بازگشت به خانه پیدا کند. با این حال، همانطور که او گشت و گذار می کند و ارتباطاتی در طول مسیر ایجاد می کند، برنامه نهایی او را پیچیده تر می شود...

 

عوامل ساخت سریال واکینگ دد: داریل دیکسون 2023

سریال The Walking Dead: Daryl Dixon 2023  یک مجموعه تلویزیونی پسا آخرالزمانی محصول کشور آمریکا است که توسط دیوید زابل برای AMC ساخته شده است و بر اساس ماجرای یکی از کاراکتر های سریال The Walking Dead به همین نام ساخته شده است. این پنجمین اسپین آف و به طور کلی ششمین مجموعه تلویزیونی در فرانچایز The Walking Dead است که ارتباط آن را با مجموعه های دیگر به اشتراک می گذارد و پس از پایان مجموعه تلویزیونی اصلی The Walking Dead اتفاق می افتد. نورمن ریدوس نقش خود را در نقش داریل دیکسون از مجموعه تلویزیونی اصلی، در کنار کلمنس پوزی و آدام ناگایتیس در نقش شخصیت های جدید بازی می کند. توسعه سریال The Walking Dead: Daryl Dixon در سپتامبر 2020 آغاز شد. در ابتدا قرار بود شخصیت کارول پلتیه در آن نقش آفرینی کند، اما به دلیل مسائل تدارکاتی مربوط به بازیگر ملیسا مک براید کنار گذاشته شد، بنابراین تمرکز سریال به داریل معطوف شد. با این حال، در ژوئن 2023 گزارش شد که مک براید در سریال به عنوان شخصیت او ظاهر می شود. فیلمبرداری آن ماه در پاریس آغاز شد و بازیگران دیگر از نوامبر شروع شد. نورمن ریدوس در نقش داریل دیکسون، یک شکارچی ماهر و استخدام کننده سابق اسکندریه که از زمان شیوع بیماری با گروه ریک گرایمز جان سالم به در برد و بعداً به یک سرباز کوتاه مدت ارتش مشترک المنافع تبدیل شد. آدام ناگایتیس در نقش کوین، صاحب یک کلوپ شبانه زیرزمینی در پاریس به نام دمیموند که پس از آخرالزمان زامبی ها به شخصیتی قدرتمند تبدیل شده است به ایفای نقش می پردازند.

 

عملکرد سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

پخش سریال مردگان متحرک: داریل دیکسون در 10 سپتامبر 2023 برنامه ریزی شده است و شامل شش قسمت است. در جولای 2023، پیش از انتشار فصل اول، سریال برای فصل دوم تمدید شد. سریال مردگان متحرک: داریل دیکسون به طور کلی نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرده است و بسیاری آن را بهترین محتوای واکینگ دد (Walking Dead) در سال های اخیر می دانند، اگرچه برخی شباهت های آن را با سریال تلویزیونی The Last of Us ذکر کردند. برای دانلود سریال The Walking Dead: Daryl Dixon با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این سریال بر اساس 22 بررسی با میانگین نمره 7/10، 77% تایید شده است. دیوید اوپی از Digital Spy به آن امتیاز 4/5 داد و آن را "بهترین مردگان متحرک در اعصار مختلف" نامید. چیس هاچینسون از Collider به آن امتیاز "B" داد و اجرای نورمن ریدوس را تحسین کرد که "انرژی تازه ای به شخصیت دارد و باعث می شود اسپین آف ارزش تماشا را داشته باشد" و اینکه سریال "بیشتر بر شخصیت و احساسات تمرکز می کند". به جای تماشای خالی، حس عمیق تری به داستان می دهد.» دانلود سریال The Walking Dead: Daryl Dixon به طرفداران شخصیت داریل دیکسون در واکینگ دد و همچنین کسانی که از سریال هایی نظیر The Last of us لذت بردند پیشنهاد ویژه می شود. آرون پرونر از TheWrap به آن نقد مثبت داد و به «اجرای برجسته» کلمنس پوزی اشاره کرد و به این نتیجه رسید که «به طرز شگفت انگیزی زیبا، روح انگیز و پرخاشگر است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.