دانلود سریال
The Devil's Plan نقشه شیطان

829 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1530
10
/
8.1
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای The Devil's Plan (نقشه شیطان) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال کره ای The Devil's Plan (نقشه شیطان) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال The Devil's Plan 2023

روایتی از یک بازی ذهنی برای بقا نشان می دهد که جوایز تا 500 میلیون وون کره ای به برنده اهدا خواهد شد. شرکت کنندگان از جمله افراد مشهور و اینفلوئنسرها و افراد استخدام شده در این بازی با پیشنهاد شیطان برای برداشتن نقاب های اجتماعی و افشای هویت واقعی خود شروع می کنند...

 

عوامل ساخت سریال The Devil's Plan

سریال The Devil's Plan یک مجموعه تلویزیونی در ژانر روانشناختی، کمدی محصول کشور کره جنوبی است که به کارگردانی جانگ جونگ یون در قالب ۱۲ قسمت یک ساعته در سال 2023 منتشر شد. این سریال از تاریخ 26 سپتامبر از سرویس استریم نتفلیکس منتشر شد. در این سریال بازیگرانی چون ها سوک جین، بو سونگ کوان یکی از اعضای گروه کی پاپ Seventeen، لی هی سونگ، لی یه وون و سئو دونگ جو به ایفای نقش می پردازند.

 

عملکرد سریال The Devil's Plan

قسمت اول سریال The Devil's Plan در تاریخ بیست و ششم سپتامبر از نتفلیکس منتشر شد و برنامه ریزی شده که تا 10 اکتبر به صورت هفتگی منتشر بشه. این سریال در وب سایت Mydramalist نمره 8.3 از ده رو دریافت کرده است. از نظر منتقدان با وجود همه چیز، چیزی که نمایش را شکست می دهد، کمبود شخصیت های به نمایش گذاشته شده توسط شرکت کنندگان است. ممکن است همه آنها منحصر به فرد باشند، اما مخاطب باید بداند چگونه. به همین دلیل است که نمایش هایی چون سریال Single's Inferno و نمایش Physical 100 مشهور شدند و نمایش nineteen to twenty نتوانست و ما نمی توانیم باور کنیم که نتفلیکس این درس را درک نکرده باشد. برای دانلود سریال The Devil's Plan با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. کاری که می توانست برای جذاب تر کردن همه چیز انجام بده این بود که قسمت ها می تونستن کوتاه تر باشن. به جای یک ساعت یا بیشتر، اگر 30 تا 40 دقیقه طول می کشید، هیجان را تا حد زیادی افزایش می داد. برای نمایشی مبتنی بر هوش، این حرکت خیلی هوشمندانه از سوی سازندگان نبود. دانلود سریال The Devil's Plan 2023 به طرفداران گروه کیپاپ Seventeen و یا برنامه های ورایتی شو با مضمون جان سالم به در برن از مسابقه پیشنهاد میشه. در اصل، گروهی از افراد برتر در یک خانه قرار داده شده اند و آنها باید برای یک جایزه نقدی غول پیکر با یکدیگر رقابت کنند. به نظر حقیر ما، هوشمندانه ترین کار باید این بود که به جای اینکه بخواهند توانایی های فکری خود را به رخ بکشند، فقط اعتراف می کردند که آنها برای پول در آنجا هستند. اما یک چیز خوب در مورد دروغگو ها و حقیقت گویان این است که همه آنها شومن هستند و به اندازه کافی جذاب هستند، به اندازه ای که می توانیم فراموش کنیم که این یک نمایش فیلمنامه شده است. در هر صورت، شرکت کنندگان یک کار دارند و آن محافظت از «توکن هایی» است که به آنها داده شده است. اگرچه این خوب است، آیا واقعاً لازم بود که بازی ها را شبیه قسمت های Run BTS طراحی کنند؟

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.