دانلود سریال
Gordon Ramsay: Uncharted

3213 تعداد بازدید
User 4
10
/
7.25
AnimeList Rating
User 1.6K
10
/
7.7
IMDB Rating
23
/
23
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Gordon Ramsay: Uncharted
دانلود سریال Gordon Ramsay: Uncharted

خلاصه داستان سریال Gordon Ramsay: Uncharted

اگر طرفدار مستند هایی هستید که بر پایه سفر و آشپزی کردن ساخته شده اند، نباید از Gordon Ramsay: Uncharted غافل شوید. بسیاری از مستند های آشپزی که در تلویزیون مشاهده می کنید، همیشه به صورت عادی بوده و تنها آشپزخانه یک فرد را نشان می دهد که آن شخص در حال درست کردن خوراکی های جذاب است. اما فکر نمی کنید این موضوع باید با دید بازتر و بهتری به تصویر کشیده شود؟ گوردون رمزی، سرآشپز معروفی است که چنین کاری را انجام داده و سفرهایش را به تصویر کشیده تا افراد دیگر هم از دیدن آن ها لذت ببرند. 

 

مستند آشپزی

این سرآشپز معروف و مشهور، برای آنکه مسائل عادی روزمره را جذاب تر از چیزی که هست نشان داده و همه چیز را حداقل یک سطح بالاتر ببرد، به سفرهای مختلفی می رود. گوردون رمزی که سرآشپزی اسکاتلندی است، در سریال Gordon Ramsay: Uncharted تصمیم می گیرد که خود را به چالش کشیده و به مکان های دورافتاده ای از جهان برود که بسیار خاص و هیجان انگیز هستند. 

هر کدام از این مکان ها به نوعی منحصر به فرد بوده و می توانند تجربیات بسیاری را به گوردون رمزی هدیه دهند. 

 

سریال Gordon Ramsay: Uncharted

گوردون رمزی: کشف نشده، مجموعه ای است که به عنوان یک رئالیتی شو شناخته می شود. وظیفه کارگردانی این رئالیتی شو به عهده لورا بالفور، نیل دی گروت و آلیستر اسمیت بود. اندی میلیگان و جان مور به عنوان نویسندگان این مجموعه تلویزیونی، با یکدیگر همکاری کردند تا در نهایت بهترین داستان را برای آن خلق کنند.

برخی از افرادی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند، گوردون رمزی، میشل کاستلو، زولا نین، شلدون سیمئون، لیونل اودیپا، گابریلا کامارا، ویرجیلیو مارتینز و بری هانسلر نام دارند. این رئالیتی شو که با نام گوردون رمزی: کشف نشده شناخته می شود، سه فصل دارد که فصل اول شش، فصل دوم هفت و فصل سوم ده قسمت را در خود جای داده اند. 

کمپانی گوردون رمزی وظیفه تولید و انتشار این مجموعه را به عهده داشت. اولین قسمت از این رئالیتی شو سریالی در تاریخ 21 جولای 2019 روی شبکه نشنال جئو گرافیک قرار گرفته و پخش شد. Gordon Ramsay: Uncharted وقتی به صورت جهانی مورد بازدید قرار گرفت که تمامی قسمت های آن از شبکه استریم دیزنی پلاس منتشر شدند. 

تمامی افراد در این رئالیتی شو (به جز افراد بومی) که محصولی از کشور آمریکا است، به زبان انگلیسی صحبت می کنند. 

 

نقد سریال Gordon Ramsay: Uncharted

با توجه به آنکه این سرآشپز معروف در گوردون رمزی: کشف نشده به مناطق بکر و بسیار جذاب می رود، می توان از جهت گردشگری و شناختن این گونه مکان ها هم آن را بررسی کرد. به صورت کلی، این رئالیتی شو توانست طی سه فصل، نظر مثبت بسیاری از بینندگان را نسبت به خود جلب کرده و از بسیاری لحاظ، مورد تعریف و تحسین قرار بگیرد.

 Gordon Ramsay: Uncharted با توجه به نقد های مثبتی که دریافت کرد، توانست به افتخارات بسیاری دست پیدا کند. می توان از کاندید شدن برای دریافت چهار جایزه امی به عنوان برخی از این افتخارت نام برد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • Mah
    1399-07-16 00:06:26
    خیلی عالیه. لطفا فصل دو رو هم قرار بدین.
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.