دانلود سریال
America's Got Talent: The Champions

5194 تعداد بازدید
User 5
10
/
8.4
AnimeList Rating
User 474
10
/
6.7
IMDB Rating
14
/
14
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال America's Got Talent: The Champions
دانلود سریال America's Got Talent: The Champions

خلاصه داستان سریال America's Got Talent: The Champions

این مجموعه تلویزیونی در واقع همانند یک شو است که افراد زیادی در آن شرکت کرده و استعاداد های خود را به نمایش می گذارند. America's Got Talent: The Champions، همان گونه که از نامش هم پیدا است، بخشی از امریکاز گات تلنت را در بر می گیرد که مختص به قهرمانان است. افرادی که در این بخش خودنمایی می کنند و استعدادهای خود را به نمایش می گذراند، حداقل برای یک دفعه در سری ها و قسمت های قبل در کشور خود، به عنوان قهرمان معرفی شده اند و حالا باید با این وجهه از خود، به ایفای نقش بپردازند. 

 

برنامه استعدادیابی

این برنامه استعدادیابی به صورتی طراحی شده که چندین داور در جایی رو به روی استیج اصلی نشسته اند و کاملا صحنه را زیر نظر دارند، هر کدام از آن ها که از آن اسعداد خوششان آمد، ضربدر خود را سفید می کند. فردی که حداقل دو ضربدر سفید بگیرد به مرحله بعد راه پیدا می کند. 

در America's Got Talent: The Champions، شین لیم که شعبده بازی چینی است، مقاوم اول را کسب کرده و به عنوان قهرمان قهرمانان شناخته شد. جایگاه دوم به عروسک گردان آمریکای که دارسی لین فارمر نام دارد، تعلق گرفت. 

سومین جایگاه را هم کسینیا سیمانوا که در هنر ماسه استعداد دارد، کسب کرد. 

 

سریال America's Got Talent: The Champions

امریکاز گات تلنت: قهرمانان یا همان استعداد یابی آمریکا در بخش قهرمانی، مجموعه تلویزیونی است که به صورت مسابقه ای برگزار شده و مجموعه ای از استعداد های خارق العاده و برتر را دور هم جمع کرده است. سازنده این سری مجموعه مسابقه ای که در ژانر های نمایش استعداد یابی و واقع نمایی ساخته شده، فردی به نام سایمون کاول است. 

سایمون، خود یکی از داوران اصلی هر سری از این مسابقه بوده که در این سریال هم به ایفای نقش می پردازد. تری کروس که مردی خوش هیکل و رنگین پوست است، به عنوان مجری این مجموعه شناخته می شود. 

روی دیگر صندلی های داوری در این برنامه استعداد یابی، هایدی کلوم، هاوی ماندل و آلیشا دیکسون نشسته اند. همان گونه که از نام این مجموعه مشخص است، سایمون کاول آن را در ایالات متحده آمریکا ساخته که زبان اصلی آن انگلیسی است. 

افرادی که از سراسر دنیا، به عنوان قهرمان به امریکاز گات تلنت آمده اند هم با این زبان رسمی صحبت می کنند. America's Got Talent: The Champions در دو فصل و 14 قسمت تولید شده و از تاریخ هفتم ژانویه 2019 تا 18 فوریه همان سال در شبکه ان بی سی مورد انتشار قرار گرفت. 

 

نقد سریال America's Got Talent: The Champions

قهرمانان این سری از مجموعه استعدادیابی آمریکا از قهرمان هر کشور که در این زمینه فعالیت می کردند، انتخاب شدند. می توان از اسپانیا، دانمارک، روسیه، هلند، اوکراین، بلژیک، آلمان و بسیاری از کشور های دیگر به عنوان برخی از این کشور ها مثال زد. 

با توجه به آنکه سایمون کاول فردی بسیار محبوب در تمامی فصل های امریکاز گات تلنت بوده، بسیاری از افراد علاوه بر جذاب بودن America's Got Talent: The Champions، این مجموعه را بخاطر سایمون تماشا می کردند. ن آ

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.