دانلود سریال
The Time Hotel هتل زمان

845 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 7
10
/
8.6
IMDB Rating
1
/
1
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای The Time Hotel (هتل زمان) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال کره ای The Time Hotel (هتل زمان) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال The Time Hotel

سریال «هتل تایم» ماجرای یک هتل برای بقا است که در آن 10 مهمان سعی می کنند به عنوان آخرین نفر در «هتل تایم» زنده بمانند، جایی که می توانید به جای پول، همه چیز را با زمان بخرید و به محض تمام شدن وقت، آن را بررسی کنید. در «هتل تایم» می توانید با پرداخت زمان به جای پول از همه چیز، از رستوران گرفته تا کافه و سرویس اتاق استفاده کنید. جایزه تا سقف 300 میلیون وون به برنده نهایی تعلق می گیرد که با استفاده از پول جایزه کسب شده از طریق بازی، موفق به مدیریت زمان تا انتها شود. از اتحاد گرفته تا دروغ، خیانت و توطئه، به نظر می رسد که ما می توانیم از طریق ظاهر کسانی که استراتژی های بقای خود را انجام می دهند، نگاهی اجمالی به گروه انسانی رنگارنگ جامعه مون داشته باشیم...

 

عوامل ساخت سریال The Time Hotel

سریال هتل تایم، یک برنامه تلویزیونی در ژانر معمایی و پر رمز و راز محصول کشور کره جنوبی است. این سریال در سال ۲۰۲۳ با بازی هوانگ جه سونگ، مونیکا شین، جان پارک و شین جی یون ساخته شده است.

 

عملکرد سریال The Time Hotel 2023

سریال هتل تایم از شبکه TVing از تاریخ ۱۲ اپریل ۲۰۲۳ تا ۱۷ می برنامه ریزی شده و در قالب ۱۰ قسمت پخش خواهد شد. در وب سایت Mydramalist این برنامه نمره ۷.۹ از ده رو گرفته. سریال The Time Hotel هر چهارشنبه در شبکه Tving پخش می شود. برای دانلود برنامه The Time Hotel 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. مکان "The Time Inn" یک اقامتگاه است که در آن 10 بازدید کننده سعی می کنند به عنوان آخرین بازدید کننده در "Time Inn" از آن عبور کنند، جایی که شما می توانید همه چیزو با زمان به جای پول نقد خریداری کنید و از تمام زمان موجودی دارین استفاده کنید. می توانید با پرداخت زمان به جای پول نقد، از همه چیز، از کافه ها گرفته تا رستوران های کوچک و مدیریت اتاق استفاده کنید. دانلود سریال The Time Hotel به طرفداران برنامه های رقابتی پیشنهاد میشه. جایزه نقدی تا سقف 300 میلیون وون به آخرین قهرمان تعلق می گیرد که با استفاده از جایزه نقدی به دست آمده از بازی، بر زمان نظارت تا پایان بازی برتری دارد. از ائتلاف ها گرفته تا دروغ ها، خیانت ها و دسیسه ها، به نظر می رسد که می توانیم از طریق ظواهر افرادی که روش های خود را برای بقا انجام می دهند، نگاهی کوتاه به اجتماع درخشان انسانی داشته باشیم.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.