دانلود سریال
Life on Our Planet زندگی در سیاره ما

746 تعداد بازدید
User 1
10
/
10
AnimeList Rating
User 3577
10
/
8.1
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Life on Our Planet (زندگی در سیاره ما) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Life on Our Planet (زندگی در سیاره ما) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه مستند Life On Our Planet 2023

داستان حماسه زندگی، سفر 4 میلیارد ساله بر روی زمین، از طریق سلسله های حاکم، زیر دستانش و حوادث فاجعه باری که آن را تغییر داده است، روایت می شود...

 

عوامل ساخت سریال Life On Our Planet 2023

مستند زندگی در سیاره ما یک مجموعه مستند آمریکایی در حال پخش تلویزیونی است که در نتفلیکس منتشر شده و توسط Amblin TV و Silverback Films تولید شده است. این سریال به تهیه کنندگی استیون اسپیلبرگ و گویندگی مورگان فریمن، بر تاریخچه تکاملی حیات پیچیده روی زمین تمرکز دارد. مستند زندگی در سیاره ما یک مجموعه مستند آمریکایی در حال پخش تلویزیونی است که در نتفلیکس منتشر شده و توسط Amblin TV و Silverback Films تولید شده است. این سریال به تهیه کنندگی استیون اسپیلبرگ و گویندگی مورگان فریمن، بر تاریخچه تکاملی حیات پیچیده روی زمین تمرکز دارد. نتفلیکس اولین بار این سریال را در ۱ ژانویه ۲۰۲۳ معرفی کرد. Silverback Films و Amblin Television به عنوان شرکت های تولید سریال خدمت می کنند. استیون اسپیلبرگ به عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال ذکر شده است. مورگان فریمن به عنوان راوی سریال عمل می کند. تیزر این سریال توسط نتفلیکس در 22 اوت 2023 در یوتیوب منتشر شد، در حالی که تریلر رسمی آن در 26 سپتامبر منتشر شد. این سریال شامل هشت قسمت است. این مجموعه شامل ترکیبی از تصاویر تولید شده توسط کامپیوتر (CGI) و فیلمبرداری فیلم زنده است. کتابی از تام فلچر توسط Witness Books منتشر شد. سریال Life On Our Planet برداشتی جدید از یک داستان جاودانه است، نبرد واقعی زندگی برای فتح و بقا در سیاره زمین است. امروزه 20 میلیون گونه در سیاره ما وجود دارد، اما این فقط "اکنون" است که تعداد بیشتری از تاریخ ما در شن و ماسه و گل تاریخ خودمان به دام افتاده است. این مجموعه مستند جدید توسط مورگان فریمن روایت می شود که توسط استیون اسپیلبرگ تهیه شده است و تیم باورنکردنی در Industrial Light & Magic را درگیر می کند که از آخرین فناوری و علم برای بازگرداندن موجودات منقرض شده طولانی مدت به زندگی استفاده می کنند. در طول سریال، بینندگان درک عمیق تری از ارتباط متقابل حیات روی زمین و نیاز فوری به حفظ و حفاظت از تنوع زیستی سیاره برای نسل های آینده به دست می آورند. این یک کاوش فریبنده و روشنگر از تاریخ سیاره ما و نقش حیاتی انسان در آینده آن است. سریال Life On Our Planet نسخه جدیدی از یک داستان جاودانه است، نبرد سلطنتی زندگی برای تسخیر و بقا در سیاره زمین. امروزه 20 میلیون گونه در سیاره ما وجود دارد، اما این فقط "اکنون" است، با تاریخچه بسیار بیشتری در شن و ماسه و گل تاریخ خودمان به دام افتاده است.

 

عملکرد مستند Life On Our Planet 2023

فصل اول «زندگی در سیاره ما» یک کاوش جذاب را آغاز می کند که در 8 اپیزود روشنگر آشکار می شود و هر بخش یک شیرجه عمیق 60 دقیقه ای را در تاریخ چشمگیر زمین ارائه می دهد. برای دانلود مستند Life On Our Planet 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. هنگامی که بینندگان با هدایت روایت نمادین مورگان فریمن، سفری را در زمان آغاز می کنند، شاهد ظهور دوباره موجودات باستانی خواهند بود و رازهای تکامل سیاره ما را کشف خواهند کرد. از خاستگاه زندگی گرفته تا تابلو های پیچیده تنوع زیستی که امروزه می شناسیم، این مجموعه یک ادیسه یک ساعته جذاب را ارائه می‌کند که مملو از شگفتی های علمی، مکاشفات و قدردانی عمیق از گذشته و حال جهان است. این مجموعه به بررسی گذشته ماقبل تاریخ زمین، از اولین اشکال حیات تک سلولی گرفته تا تنوع زیستی پیچیده و متنوعی که امروزه می شناسیم، می پردازد. چالش ها و پیروزی های گونه های مختلف را در طی میلیاردها سال تطبیق داده و تکامل یافته اند، از حوادث فاجعه بار جان سالم به در برده و اکوسیستم های جهان را شکل داده اند. دانلود سریال Life On Our Planet به طرفداران مستند های زیستی و مورگان فریمن پیشنهاد میشه. فصل اول «زندگی در سیاره ما» همچنین تأثیر پنج رویداد انقراض جمعی را بررسی می کند که زندگی را در زمین تغییر شکل داده است و مشابهی با چالش های فعلی گونه های مدرن در مواجهه با تغییرات محیطی ناشی از انسان ترسیم می کند. این مجموعه مستند جدید توسط مورگان فریمن، تهیه‌کننده استیون اسپیلبرگ روایت می‌شود و تیم باورنکردنی در Industrial Light & Magic را درگیر می‌کند که از آخرین فناوری و علم برای بازگرداندن موجودات منقرض شده به زندگی استفاده می کنند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-10-12 14:58:04
    خیلی وقت بود دنبال یه همچین مستند خوبی بودم واقعا قشنگ بود. اگه یه مستند خوب درباره گیاهان هم دارید خیلی خوب میشه در سایت قرار بدین یا پیشنهاد بدین برای دیدن ممنون از سایت خوبتون. خسته نباشید.
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.