دانلود سریال
Moon in the Day

835 تعداد بازدید
User 1
10
/
10
AnimeList Rating
User 536
10
/
7.1
IMDB Rating
14
/
14
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Moon in the Day بدون سانسور با زیرنویس فارسی (ماه در روز)
دانلود سریال کره ای Moon in the Day بدون سانسور با زیرنویس فارسی (ماه در روز)

خلاصه سریال Moon in the Day 2023

هان جون او (کیم یانگ دایی) یک ستاره برتر در کره است. به نظر می رسد که فردی بی نقص با ظاهری قد بلند و خوش تیپ است، اما عقده حقارتی دارد. او به Beginning Entertainment تعلق دارد که برادر بزرگترش Han Min-O (On Joo-Wan) آن را اداره می کند. یک روز، هان جون او با آتش نشان کانگ یونگ هوا (پیو یه جین) در یک تبلیغ عمومی شرکت می کند. در حین فیلمبرداری تبلیغات یک تصادف رانندگی رخ می دهد. کانگ یونگ هوا می تواند هان جون او را در این حادثه نجات دهد. پس از آن، کانگ یونگ هوا به عنوان محافظ هان جون او شروع به کار می کند.

 

عوامل ساخت سریال کره ای Moon in the Day 2023

سریال ماه در روز (کره ای: 낮에 뜨는 달) یک مجموعه تلویزیونی در حال پخش محصول کشور کره جنوبی است. در این سریال بازیگرانی چون کیم یانگ دائه، پیو یه جین، آن جو وان، جونگ وونگ این و لی گئونگ یونگ است. این سریال بر اساس وبتونی به همین نام ساخته شده که در ناور منتشر شده است. اولین نمایش سریال در اول نوامبر 2023 بود و هر چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 21:00 (به وقت سئول) از ENA پخش می شود. همچنین برای پخش در U-Next در ژاپن و در Viki و Viu در مناطق انتخاب شده در دسترس است. این سریال داستان مردی است که پس از کشته شدن توسط معشوقش در زمان گیر کرده است و زنی که هیچ خاطره ای از زندگی گذشته خود ندارد و زمان را به طور مداوم تجربه می کند. کیم یانگ دائه در نقش هان جون اوه (دوها)، پیو یه جین در نقش کانگ یونگ هوا (هان ری تا) در جو وان در نقش هان مین اوه برادر بزرگتر جون اوه که مدیر عامل آژانس او Beginning Entertainment است هنرنمایی می کنند. فیلمبرداری سریال در آوریل 2023 آغاز شد. سریال Moon in the Day در ابتدا قرار بود در 25 اکتبر 2023 نمایش داده شود، اما به 1 نوامبر به تعویق افتاد.

 

عملکرد سریال Moon in the Day 2023

درام جدید شبکه ENA «ماه در روز» که از وب‌تون «ماه در روز طلوع می‌کند» (낮에 뜨는 달) توسط هی یوم (헤윰) اقتباس شده است، عاشقانه ای دلخراش و پشیمان کننده است که در طول قرن ها فراتر رفته است. برای دانلود سریال Moon in the Day 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. با بازی پیو یه جین و کیم یانگ دایی در نقش های اصلی، خط داستانی داستان یک روح انتقام جو را به تصویر می کشد که به دنبال تلافی برای مرگ نادرست خود است. بازیگران اصلی دو شخصیت متفاوت را از خطوط زمانی متفاوت به تصویر می‌کشند. هفته ای پرحادثه با چند نمایش جدید مانند «دیوای غار»، «ازدواج انتقام عالی» و «مسابقه سازان» بود. دانلود سریال کره ای Moon in the Day 2023 به طرفداران ژانر فانتزی در کی دراما ها پیشنهاد میشه. فیلمنامه کمی عجیب و غریب است، اما این واقعیت را از بین نمی برد که شخصیت ها جذاب هستند و داستان پس زمینه آنها به همان اندازه جذاب است. نگاهی اجمالی از زندگی گذشته آنها به ما داده می شود زیرا دو قسمت اول بر زندگی فعلی شخصیت متمرکز است. کانگ یانگ هوا و هان جون اوه، بر خلاف آنها، نخودی در یک غلاف نیستند. بیایید در این روایت شیرجه بزنیم و درباره آنها بیشتر بدانیم!

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.