دانلود سریال
Scrublands اسکرابلندز

534 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 945
10
/
7.1
IMDB Rating
4
/
4
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Scrublands (اسکرابلندز) با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود سریال Scrublands (اسکرابلندز) با زیرنویس فارسی بدون سانسور

خلاصه سریال Scrublands 2023

در یک شهر کوچک، کشیشی به روی جماعت خود آتش گشود و پنج نفر از اعضای محله را کشت. یک سال بعد، یک روزنامه نگار برای بررسی این تراژدی وارد می شود و پس از حفاری در زیر سطح، خود را در مسابقه مرگ و زندگی برای کشف حقیقت می بیند.

 

عوامل ساخت سریال Scrublands 2023

سریال Scrublands یک مجموعه تلویزیونی در ژانر جنایی، تریلر و هیجان انگیز است. این فیلم به کارگردانی گرگ مک لین، نویسندگی فلیسیتی پاکارد، کلسی مونرو و جوک سرونگ در سال 2023 منتشر شد. در سریال Scrublands مارتین اسکارسدن، روزنامه نگار محققی را دنبال می کند که باید حقیقت ماجرای قتل پنج اهل محله توسط یک کشیش جوان کاریزماتیک و فداکار را کشف کند. در سریال Scrublands بازیگرانی چون لوک آرنولد، بلا هیثکوت و جی رایان با آدام زوار، ویکتوریا تاین، آلیسون وایت و رابرت تیلور و سارا تری، مارتین کاپینگ هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد سریال Scrublands 2023

قسمت اول سریال Scrublands در تاریخ 16 نوامبر 2023 منتشر شد. برای دانلود سریال Scrublands 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. ساختار سریال برای هر کسی که یک معمای قتل مانند این را تماشا کرده باشد آشنا خواهد بود. در آن، ما در دو خط زمانی مختلف حرکت می کنیم. ما تحقیقاتی را داریم که توسط مارتین انجام می شود که به آرامی رشته های این شهر عجیب و غریب و زیر شکم مخفی آن را می کشد. در حالی که این اتفاق می افتد، ما در زمان به عقب پرش می کنیم تا همه دومینوهای مختلف را ببینیم که منجر به تیراندازی دسته جمعی در صبح یکشنبه شد. این نوع روایت این امتیاز را دارد که به شما امکان می دهد مسیر بین گذشته و حال را لمس کنید و از دست دادن شتاب داستان سخت تر می شود. اما زمانی که روزنامه نگار خارج از کشور تنها کسی است که اجساد مرده را برای بیش از یک سال پنهان شده پیدا می کند، ممکن است احساس ناچاری شود. سپس این سوال پیش می آید که آیا این رمز و راز برای ادامه دادن شما کافی است؟ و من می گویم بله. ساختار چهار قسمتی به اندازه ای است که تمام پیچ و تاب های مورد نیاز خود را قبل از خارج شدن از کنترل انجام دهد. فکر می کنم تا پایان اپیزود اول یک طرح کلی از آن رمز و راز دریافت کنید، حتی اگر جزئیاتی نداشته باشد. دانلود سریال Scrublands به طرفداران ژانر جنایی و تریلر پیشنهاد می شود. من مطمئن نیستم که پایان با ساخت آن مطابقت داشته باشد، اما همچنان کار می کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.