دانلود سریال
Squid Game: The Challenge اسکویید گیم: چالش

1153 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 14730
10
/
5.7
IMDB Rating
11
/
11
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Squid Game: The Challenge با زیرنویس فارسی بدون سانسور (بازی مرکب: چالش)
دانلود سریال Squid Game: The Challenge با زیرنویس فارسی بدون سانسور (بازی مرکب: چالش)

خلاصه Squid Game: The Challenge

چهارصد و پنجاه و شش بازیکن برای برنده شدن 4.56 میلیون دلار آمریکا (حدود 3.6 میلیون پوند)، بزرگترین جایزه نقدی تک در تاریخ نمایش تلویزیونی و بازی های واقعیت رقابت می کنند، که رکورد قبلی 2,600,000 دلاری را که اندرو کراویس با برنده شدن در مسابقه میلیون دومی کسب کرده بود، شکست. از طریق یک سری بازی، هر بازیکن به محدودیت های خود رانده می شود و مجبور می شود از خود بپرسد که تا کجا برای برد پیش خواهد رفت.

 

عوامل ساخت Squid Game: The Challenge 2023

ریلیتی شو Squid Game: The Challenge یک مجموعه تلویزیونی مسابقه در واقعیت محصول بریتانیا بر اساس درام کره جنوبی Squid Game است. این مجموعه ده قسمتی با همکاری شرکت های تولید تلویزیونی مستقل استودیو لامبرت و باغ، با استودیو لامبرت پیشرو در تولید فیزیکی در بریتانیا است. پنج قسمت اول بازی Squid: The Challenge به صورت بین المللی در 22 نوامبر 2023 در نتفلیکس منتشر شد. در جون 2022، اعلام شد که نتفلیکس دستور ساخت این سریال را داده است. برنامه های کاربردی برای این مجموعه در ژوئن 2022 با یک ویدیوی اعلامیه منتشر شده در YouTube آغاز شد. نتفلیکس به دنبال شرکت کنندگانی از سراسر جهان بود، اما قانون وضع کرد که آنها باید انگلیسی زبان باشند. این سرویس پخش آخرین تماس بازیگری را در سپتامبر 2022 انجام داد. با 456 بازیکن واقعی، این سریال ادعا می کند که بزرگترین تعداد بازیگران در تاریخ برنامه های تلویزیونی واقعیت را دارد. فیلمبرداری در ژانویه 2023 در دو استودیو در بریتانیا آغاز شد. گزارش ها حاکی از آن است که آمبولانس ها برای درمان جراحات واقعی که در حین فیلم برداری نمایش به وجود آمده اند، فراخوانده شده اند. نتفلیکس شدت گزارش ها را تکذیب کرد و اظهار داشت که آسیب ها شرایط پزشکی خفیفی هستند و آنها به سلامت و ایمنی بازیگران و خدمه اهمیت می دهند. سرویس آمبولانس محلی همچنین اعلام کرد که به استودیوها فراخوانی نشده است. مدیر اجرایی بهداشت و ایمنی بریتانیا، تولید را پس از این شکایات ارزیابی کرد و هیچ مشکل قابل اقدامی پیدا نکرد.

 

عملکرد برنامه اسکویید گیم: چالش

پنج قسمت اول Squid Game: The Challenge در 22 نوامبر 2023 منتشر شد. 456 بازیکن واقعی وارد بازی خواهند شد تا به دنبال یک جایزه تغییر دهنده زندگی 4.56 میلیون دلاری باشند. همانطور که آنها از طریق یک سری بازی الهام گرفته از نمایش اصلی، به علاوه موارد جدید شگفت انگیز، به رقابت می پردازند، استراتژی ها، اتحادها و شخصیت آنها در حالی که رقبا از اطراف آنها حذف می شوند مورد آزمایش قرار می گیرند. برای دانلود سریال Squid Game: The Challenge 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در حالی که بازآفرینی رویداد های به یاد ماندنی تر بازی Squid Game - برای مثال Red Light، Green Light، یا The Glass Bridge - مطمئناً در بین طرفداران طنین انداز خواهد شد، این موارد منحصربه‌فرد به مجموعه است که واقعاً برجسته است. برای مثال، چالش های جدیدی بین بازی ها مطرح می شود که صلح اولیه بین بازیکنان را مختل می کند. جالب است که ببینیم آیا زمانی که اعضا بر این باورند که اقدامات فوری آنها می تواند خود یا دیگران را در بلوک قطعی قرار دهد، اتحادها حفظ می شوند یا خیر. همچنین برخی از بازی های دوران کودکی جدید وجود دارد که برای بازی های گروهی بزرگ دوباره طراحی شده اند. دانلود Squid Game: The Challenge به طرفداران سریال های Alice in borderlands و سریال بازی مرکب پیشنهاد میشه. ظاهر ساده و فریبنده آنها به طور بالقوه می تواند بازیکنان را غافلگیر کند، که کمی هیجان را به روند کار اضافه می کند.  به راحتی می توان تصور کرد که اگر در چنین مخمصه ای قرار می گرفت چه کاری انجام می داد، که به نوبه خود سطح دیگری از درگیری بیننده را فراهم می کند. نمایش با نشان دادن بازیکنان به عنوان افراد واقعی و نه فقط شرکت کنندگانی که تشویق می شوند هر فکر یا احساسی را هر زمان که در مقابل دوربین قرار می گیرند، تزئین کنند، می تواند اعتباری را به درام روی صفحه اضافه کند.  بازی ها و چالش های جدید افزوده های خوش آمدی هستند، با نتیجه گیری هایی که اغلب از نتیجه مورد انتظار منحرف می شوند. علیرغم اینکه چقدر کم کم به نظر می رسد، اسکویید گیم: چالش واقعا ارزش دیدن را دارد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.