دانلود سریال
The Story of Park's Marriage Contract داستان قرارداد ازدواج پارک

1494 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1090
10
/
7.6
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای The Story of Park's Marriage Contract با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم (داستان قرارداد ازدواج پارک)
دانلود سریال کره ای The Story of Park's Marriage Contract با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم (داستان قرارداد ازدواج پارک)

خلاصه سریال The Story of Park's Marriage Contract

سریال داستان قرارداد ازدواج پارک، داستان پارک یون وو (لی سه یونگ)، دختری کنفوسیوس جوسون را روایت می کند که پس از 200 سال سفر در زمان تا سال 2023 پس از انداختن در چاه تلاش می کند تا به چوسون بازگردد. توسط یک فرد ناشناس پس از مرگ کانگ تائه ها (بائه این هیوک)، همسرش نجات داده می شود.

 

عوامل ساخت سریال داستان قرارداد ازدواج پارک

سریال داستان قرارداد ازدواج پارک (کره ای: 열녀박씨 계약결혼뎐) یک مجموعه تلویزیونی در حال نمایش محصول کشور کره جنوبی است. در این سریال بازیگرانی چون لی سه یونگ، بائه این هیوک، جو هیون یونگ، یو سئون هو و جو بوک-رای هنرنمایی می کنند. سریال The Story of Park's Marriage Contract اولین بار در 24 نوامبر 2023 از تلویزیون MBC پخش شد و هر جمعه و شنبه ساعت 21:50 (به وقت سئول) پخش می‌شود. همچنین برای پخش در Wavve در کره جنوبی و در Viu در مناطق انتخاب شده در دسترس است. لی سه یونگ در نقش پارک یون وو، زن جوانی که به تازگی بیوه شده از دوران کنفوسیوس چوسون که به سال 2023 سفر می کند. او بزرگترین شاهزاده خانم هانیانگ و عروس تقلبی تائه ها است. بائه این هیوک در نقش کانگ ته ها، مردی متزلزل که منطق را بر احساسات ترجیح می دهد و جانشین بالقوه گروه SH است. جو هیون یونگ در نقش سا وول، خدمتکار و بهترین دوست یون وو، او پرحرف، بی پروا و دارای حس شوخ طبعی است. یو سون هو در نقش کانگ ته مین برادر ناتنی Tae-ha، یک سلبریتی مشهور است. در قرن نوزدهم و در شب روز عروسی او، شوهر پارک یون وو (لی سه یانگ) به او می گوید که برای مدت طولانی از بیماری قلبی رنج می برد و عذرخواهی می کند. خون می ریزد و می میرد. او از وضعیت فعلی خود ویران شده است. بدتر شدن اوضاع، پارک یون وو توسط مردی ربوده شده و به چاه پرتاب می شود.  لحظه بعد چشمانش را باز می کند و شوهرش را مقابلش می بیند. او اکنون در سئول امروزی، کره جنوبی است. مردی که او را از استخر نجات می دهد کانگ تائه ها (بائه این هیوک) است. او جانشین SH Seoul Corporation است. او بدش نمی آید که به دلیل بیماری قلبی و آسیب هایی که در کودکی از آن رنج می برد، با دیگران صمیمی شود. او فردی منطقی است و علاقه ای به داشتن یک رابطه عاشقانه ندارد، اما پدربزرگ بیمارش به او می گوید که می خواهد قبل از مرگش عروسی اش را ببیند.  کانگ ته ها از پارک یون وو می خواهد که او را نجات داده است تا با او ازدواج کند.

 

عملکرد سریال کره ای The Story of Park's Marriage Contract 2023

به نظر می رسد این روزها عاشقانه های سفر در زمان مد شده اند. با شروع سریال «انتقام ازدواج کامل» و «داستان کاخ کانینگ»، داستان های عاشقانه زمانی در کره جنوبی و چین سر و صدای زیادی ایجاد کرده است. آنها روند جدیدی را در ژانر فانتزی ایجاد می کنند و به درستی چنین است. برای دانلود سریال The Story of Park's Marriage Contract 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. آخرین اثر تاریخی MBC "داستان قرارداد ازدواج پارک" به صفوف می پیوندد و داستانی تلخ و در عین حال دلگرم کننده از عشق از دست رفته و آشتی را به تصویر می کشد. این سریال برگرفته از رمان وب «داستان قرارداد ازدواج پارک» (열녀박씨 계약결혼뎐) نوشته کیم نئو اول (김너울) و تصویرگری بی، لی سه یانگ و بی این هیوک در نقش اصلی این سریال هستند. این نمایش تصویری نه چندان زیبا از زنی با ذهن قوی را به تصویر می کشد که برای رسیدن به اهدافش تلاش می کند، در حالی که مخالف ایده آل های کنفوسیوس در جامعه خوزه است.  اپیزود های آزمایشی کار مناسبی را در تنظیم مقدمات و معرفی شخصیت ها انجام می دهند و در عین حال برنامه شخصی آنها را پنهان نگه می دارند. دانلود سریال The Story of Park's Marriage Contract 2023 به طرفداران کیدراما های ژانر تاریخی، پرش زمانی و کمدی پیشنهاد میشه. این ملودرام به احتمال زیاد در قسمت های آینده با رویارویی های زیادی پیش می رود، زیرا در مورد قهرمان ها و نبرد های بعدی که آنها درگیر خواهند شد مطلع می شویم.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-11-05 18:58:16
    قسمت 11 و 12 رو بارگذاری کنید لطفا
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.