دانلود سریال
Avatar: The Last Airbender آواتار: آخرین بادافراز

4239 تعداد بازدید
User 22
10
/
7.09
AnimeList Rating
User 61434
10
/
7.3
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Avatar: The Last Airbender (آواتار: آخرین بادافراز) با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Avatar: The Last Airbender (آواتار: آخرین بادافراز) با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال آواتار: آخرین بادافزار ۲۰۲۴

این سریال در دنیای جنگ زده با الهام از فرهنگ های مختلف آسیایی و بومی آمریکا روایت می شود که در آن افراد خاصی می توانند یکی از چهار عنصر کلاسیکِ آب، خاک، آتش و یا هوا را تحت کنترل خودشون بگیرن. آنگ "آواتار" که آخرین بادافزار زنده است، پل بین دنیای فانی و روح و البته تنها پلی است که قادر است هر چهار عنصر را به جای یک عنصر تحت سلطه بگیرد. آواتار تعادل جهان و طبیعت را حفظ می کند تا صلح را به ارمغان بیاورد و آنگ اکنون با مسئولیت پایان دادن به جاه طلبی های انسان های نظامی که هدف تسخیر جهان را دارند، رو به رو است.

 

سریال آواتار: آخرین بادافزار

 

عوامل ساخت سریال آواتار: آخرین بادافزار ۲۰۲۴

سریال Avatar: The Last Airbender که با نام آواتار: افسانه آنگ نیز شناخته می شود، یک مجموعه تلویزیونی در ژانر ماجراجویی و فانتزی محصول جدید کشور آمریکا و نتفلیکس است. این نمایش یک اقتباس لایو اکشن از مجموعه تلویزیونی انیمیشن به همین نام است. این پروژه نتفلیکس اولین بار در سپتامبر 2018 اعلام شد. در این سریال گوردون کورمیر در نقش آواتار آنگ، یک بادافزار دوازده ساله با روحیه آزاد و آرام، دالاس لیو در نقش شاهزاده زوکو، ولیعهد هفده ساله ملت آتش که شخصیتی زخم خورده و تبعیدی و عصبی دارد، کیاونتیو در نقش کاتارا، یک نوجوان چهارده ساله که پس از کشته شدن مادرش توسط ملت آتش، آخرین آب بند قبیله اش است. 
در سال 2018، نتفلیکس اعلام کرد که یک بازسازی لایو اکشن «بازسازی شده» از آواتار قرار است در سال 2019 تولید شود. خالقان اصلی سریال، مایکل دانته دی مارتینو و برایان کونیتزکو، در ابتدا به عنوان تهیه کنندگان اجرایی و اجراکنندگان برنامه اعلام شدند. در ژوئن 2020، سازندگان سریال را به دلیل تفاوت های فکری پروژه را ترک کردند. 
گزارش شد که ساخت هر قسمت بیش از 15 میلیون دلار، با هشت قسمت در هر فصل، برای نتفلیکس هزینه داشت. تولید و فیلمبرداری در ونکوور و کلمبیا انجام شد.

 

سریال Avatar: The Last Airbender 2024

 

عملکرد سریال Avatar: The Last Airbender 2024

این سریال هفته اول انتشار نمره خوب ۸.۷ رو در وب سایت آی ام دی بی بدست آورد. برای دانلود سریال Avatar: The Last Airbender 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. نتفلیکس بعنوان یک بازسازی لایو اکشن که چالش های زیادی برای انجام دادن داشت، طرفداران بسیار زیاد و راه های بی شماری که ممکن است اشتباه پیش برود، فصل اول آواتار: آخرین بادافزار عمدتاً یک موفقیت است. انطباق نمایش های انیمیشنی تحسین شده در لایو اکشن، به دلایل واضح و غیرممکن، ریسک بزرگی است. دانلود سریال Avatar: The Last Airbender 2024 به طرفداران انیمیشن آواتار و سریال هایی در ژانر فانتزی و ماجراجویی پیشنهاد می شود. در نهایت جلوه های بصری خیره کننده هستند و قطعا ارزش بودجه ۱۵ میلیون دلاری برای هر قسمت را داشتند ولی متأسفانه دیالوگ ها اعتقادی به تخیل خود بیننده ندارند. خیلی تحت اللفظی هستند! داستان سرایی خوب شامل توضیح دادن همه چیز از طریق دیالوگ نیست. این جور دیالوگ ها کار بازیگری را ارزان جلوه میدهند و شما بعنوان بیننده احساسات، اشتیاق و انرژی را از دست می دهید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-12-08 19:07:49
    من دیدم بد نبود البته در حد و اندازه های انیمیشنش نبود ولی برای سرگرمی خوبه و اینکه یه چیزای کوچیکی توی سناریو تغییر داده شده بود.
  • 1402-12-07 13:26:43
    به نظر من خاطرتون ار انیمیشنش رو خراب نکنید
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.