دانلود سریال
Megamind Rules! قوانین کله کدو!

376 تعداد بازدید
User 1
10
/
1
AnimeList Rating
User 618
10
/
2
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمیشن سریالی Megamind Rules! (قوانین کله کدو) با زیرنویس فارسی
دانلود انیمیشن سریالی Megamind Rules! (قوانین کله کدو) با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال قوانین کله کدو!

مگامایند سعی می کند شهروندان مترو سیتی را به خود جلب کند، اما وقتی یک قهرمان جدید باهوش رسانه های اجتماعی، Dude Monkey، به صحنه می آید، محبوبیت خود را مورد آزمایش قرار می دهد.

 

سریال قوانین کله کدو

 

عوامل ساخت سریال قوانین کله کدو

سریال Megamind Rules! مجموعه تلویزیونی در ژانر انیمیشن، کمدی و خانوادگی محصول کشور آمریکا سال ۲۰۲۴ است. در 11 فوریه 2022، اعلام شد که Peacock یک سریال انیمیشنی CG را از DreamWorks Animation Television سفارش داده است که به عنوان دنباله ای برای این فیلم، با عنوان اصلی Megamind's Guide to Defending Your City است. در 5 آگوست 2022، سیمونز تأیید کرد که نگارش نمایش به پایان رسیده است و تولید رو به جلو است. این سریال در 1 مارس 2024 برای اولین بار پخش شد.

 

سریال Megamind Rules

 

عملکرد سریال Megamind Rules!

فیلم Megamind vs the Doom Syndicate پس از اکران اخیرش با استقبال گرمی مواجه نشد، اما کارگردان اریک فوگل به دستاوردهای فیلم افتخار می کند. فیلم Megamind vs the Doom Syndicate به عنوان دنباله ای برای مگامایند در سال 2010 در تاریخ اول مارس در Peacock نمایش داده شد و پس از انتشار مورد بررسی قرار گرفت و هیچ بازخورد مثبتی از منتقدان به همراه 10 درصد امتیاز تماشاگران در Rotten Tomatoes دریافت نکرد. اریک فوگل کارگردان در مصاحبه با Animation Scoop در مورد چالش‌های این فیلم، که شامل بازسازی نقش‌های اصلی و دریافت بودجه «کم» بود، اظهار نظر کرد. برای دانلود سریال Megamind Rules! 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
انیمیشن ارزان، جوک های بد، دیالوگ های وحشتناک. کاملا واضح است که چرا صداپیشگان اصلی به این فیلم برنگشتند. این یک دنباله سریال تنبل دیگر است که به نظر می رسد صرفاً برای تقویت محتوا وجود دارد. این نمایش به محض پایان فیلم سینمایی پخش خودکار شروع شد، که شرط می بندم بیشتر بیننده آن خواهد بود. مسلماً برخی از جوک ها بهتر جواب می دهند، اما در بیشتر موارد طنز همچنان همان است، تا حد زیادی نوجوانانه و عاری از شوخ طبعی جذاب. فقدان عاشقانه عجیبی بین مگامایند و رکسان وجود دارد که حتی در یک قسمت به آن پرداخته نمی شود. با ادامه همان جایی که فیلم Megamind vs The Doom Syndicate متوقف شد، این سریال تقریباً مشکلاتی مشابه آن دنباله دارد. از آنجایی که تا حد زیادی اپیزودیک است، با این وجود از یک رشته داستانی پیروی می کند که البته هنوز هم برخلاف طرح اصلی فیلم است. دانلود سریال Megamind Rules! به طرفداران انیمیشن قدیمی و محبوب کله کدو پیشنهاد زیادی نمی شود!
 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.