دانلود سریال
Parasyte: The Grey انگل: خاکستری

624 تعداد بازدید
User 1
10
/
6
AnimeList Rating
User 3890
10
/
7.3
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال لایو اکشن Parasyte: The Grey (انگل: خاکستری) به صورت رایگان
دانلود سریال لایو اکشن Parasyte: The Grey (انگل: خاکستری) به صورت رایگان

خلاصه سریال انگل: خاکستری

گروهی از موجودات انگلی مرموز کشف میشن و شروع به استفاده از انسان ها می‌کنند، ادما رو می کشند و کاملاً آنها را به موجوداتی منحصر به فرد تبدیل می کنند که می توانند مغزشون رو به هر چیزی تبدیل کنند...

 

دانلود سریال Parasyte: The Grey

 

عوامل ساخت سریال انگل: خاکستری

سریال Parasyte: The Grey (کره ای: 기생수: 더 그레이) یک مجموعه تلویزیونی در ژانر ترسناک و علمی-تخیلی محصول کشور کره جنوبی است. این سریال به کارگردانی و نویسندگی یون سانگ هو است که در سال ۲۰۲۴ منتشر شد و اقتباسی لایو اکشن از مانگای محبوب Parasyte اثر هیتوشی ایواکی است و رویارویی با موجودات انگلی ناشناس را به تصویر می کشد که روی انسان ها زندگی می کنند و میل به کشتنشون را دارند. قسمت اول در 5 آوریل 2024 در سراسر جهان در نتفلیکس منتشر شد.
در این سریال جئون سونی در نقش هایدی: یک قربانی انگل با گذشته ای دردناک برخلاف سایر قربانی ها وارد همزیستی عجیبی با انگل ها می شود. کو کیو هوان در نقش سئول کانگ وو، گانگستر کوچکی که در ابتدا انگل ها را دنبال می کند تا خواهر کوچکترش جین هی را پیدا کند، اما در نهایت با سو-این همکاری می کند. لی جونگ هیون در نقش چوی جون کیونگ: رهبر "تیم خاکستری"، گروهی که می خواهد انگل ها را ریشه کن کند، هنرنمایی می کنند.
سریال Parasyte: The Grey به شکل همکاری بین نتفلیکس و کارگردان یون سانگ هو توسعه پیدا کرد.

 

سریال انگل: خاکستری

 

عملکرد سریال Parasyte: The Grey

نتتفلیکس اعلام کرد که سریال انگل: خاکستری در 5 آوریل 2024 در سراسر جهان منتشر خواهد شد. برای دانلود سریال Parasyte: The Grey با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
داستان با تسخیر شدن شخصیت اولمون «سو این» توسط یک انگل شروع می شود. به دلیل برخی شرایط ضروری، روش عادی تصاحب انگل اتفاق نمیوفتد. از این رو، شخصیت دوگانه انگل و سو این باید با هم زندگی کنند. جئون سو نی واقعا در این نقش می درخشد. نقش سو این نقش سختی برای بازی بود و ریسک اجرای بد اون بالاست ولی او مثل یک انگل عالی بازی کرد! دانلود سریال Parasyte the Grey که به نوعی توانست در شش قسمت کوتاه داستانی جذاب با شخصیت های عالی را روایت کند به طرفداران مانگا، انیمه و حتی سریال هایی با ژانر علمی تخیلی پیشنهاد ویژه میشه. 
تک تک صحنه ها داستان را به جلو می برد. صحنه های نمایشی به خوبی ساخته شدن. معرفی شخصیت ها و انگیزه ها دقیق بود. به سرعت به شما گفته می شود که همه چه کسانی هستند و برای انجام چه کاری اینجا هستند و داستان شروع می شود و به خوبی ادامه پیدا می کند. از لحاظ بازیگری هم اجرا ها فوق العاده است. به خصوص جئون سونی به عنوان نقش اول. رفتار او و عطف صدایش بین دو نقش به طرز درخشانی تغییر می کند. شما به سرعت به شخصیت او وابسته می شوید و می خواهید او را در جای بهتری ببینید.
من این نمایش را به عنوان یک فیلم ترسناک نمی بینم، اما قطعاً جنبه اکشن و علمی تخیلی را به خوبی ارائه می دهد. همانطور که از چنین کارگردان بزرگی انتظار می رود. برای تماشای این فیلم قطعاً نیازی به دانش مانگا یا انیمه منبع اقتباس ندارید. این به تنهایی یک داستان عالی است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1403-02-02 13:04:39
    پشمان قسمت آخر ایزومی از سری انیمه رو وارد داستان کرد
    • 1403-02-06 06:06:28
      فصل اول سریال رید ولی امیدوارم با وارد کردن کاراکتر انیمه قشنگ بترکون باید فصل دوم سریال همون فصل اول انیمه بسازن
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.