دانلود سریال
Spycraft جاسوسی

76 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2508
10
/
6.7
IMDB Rating
9
/
9
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال مستند Spycraft (جاسوسی) با زیرنویس فارسی چسبیده به صورت رایگان
دانلود سریال مستند Spycraft (جاسوسی) با زیرنویس فارسی چسبیده به صورت رایگان

خلاصه مستند جاسوسی

مستندی که در اون کارشناسان نگاهی به محرمانه ترین عملیات سیا در طول تاریخ و دستگاه هایی که آنها را ممکن ساخته اند، می اندازند و اونها رو بررسی می کنند...

 

عوامل ساخت سریال Spycraft

سریال «جاسوسی» یک مستند آمریکایی محصول سال 2021 است که برای نتفلیکس ساخته شده است. هر قسمت از این مستند روش متفاوتی را که توسط کشورها در صنعت جاسوسی از دوران جنگ جهانی اول تا امروز مورد استفاده قرار گرفته است را شرح می دهد که برای ساخت آن از مصاحبه های کارشناسان و فیلم های آرشیوی استفاده شده است. این مجموعه در 20 ژانویه 2021 منتشر شد.

 

عملکرد سریال جاسوسی

باید بگم اگر کتابی در مورد جاسوسی و روش های اون خوانده اید، بیشتر بخش های این مستند برای شما تکراری است. این یکی از آن سریال هایی است که چهار یا پنج قسمت برایش کافی بود و اون رو به پروژه بهتری تبدیل می کرد تا نه قسمت. معرفی فناوری های جدید و در حال استفاده جالب بود. یکی از کارشناسانی که بیشتر اوقات می بینیم، کیت ملتون مورخ بسیار خوبی است. برای دانلود سریال Spycraft 2021 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
مانند سایر موارد ذکر شده، روایت ضعیف است. راوی صدای خود را ضعیف می کند، تلفظ کلمات و نام ها را بررسی نمی کند و معلوم است که او برای یاد گرفتن لحن صحیح تمرین نکرده است. روایت بخش بزرگی از سریال است و راوی ضعیف این نمایش را خراب می کند.
مشخصا جاسوسی یک شغل شدیدا ریسکیه. بسیاری از کشورها، اگر متوجه شوند که شما علیه آنها جاسوسی کرده اید، یک گلوله در مغزتون خالی می کنند، یا اگر کشور را ترک کرده باشید، راه دیگری برای پایان دادن به شما پیدا می کنند. برخی از منتقدان از جهت گیری سریال بیش از حد طرفدار ایالات متحده در این مستند شکایت کردند و حس میکنند مستند اشتباهات آمریکایی ها را نادیده گرفته.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.