دانلود سریال
Knuckles بند انگشتی

329 تعداد بازدید
User 2
10
/
5
AnimeList Rating
User 82
10
/
7.7
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال انیمیشن Knuckles (بند انگشتی) به صورت رایگان با زیرنویس فارسی
دانلود سریال انیمیشن Knuckles (بند انگشتی) به صورت رایگان با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال Knucles 

«ناکلز اکیدنا» در حالی که تلاش می‌کند تا خود را با زندگی روی زمین وفق دهد، معاون کلانتر «وید ویپل» را به عنوان شاگرد خود می‌پذیرد و یک برنامه آموزشی فشرده را آغاز می‌کند تا شیوه‌های مبارزه «اکیدنا» را به او آموزش دهد تا «وید» بتواند برای مسابقات بولینگ در شهر رنو ایالت نوادا آماده شود...

 

عوامل سریال Knucles 

این سریال پخش خود را در سال 2024 میلادی در ژانر اکشن، کمدی و ماجراجویی با رده‌بندی سنی TV-PG از سوی «پارامونت پلاس» آغاز کرده است. از اصلی‌ترین بازیگران این مجموعه سریالی می‌توانیم به «ادریس البا» در نقش اصلی و هنرپیشه‌هایی نظیر «آدام پالی» و «استوکارد چانینگ» اشاره کنیم که اصلی‌ترین تیم بازیگری این اثر را تشکیل می‌دهند.

 

نقد و بررسی سریال «ناکلز»

دنیای سینمایی «سونیک خارپشت» یکی از دنیاهای سینمایی‌ای است که بر اساس بازی‌های ویدیوئی این شخصیت کارتونی ساخته شده است. در ابتدای قرن 21، شاید کمتر کسی بازی‌های ویدیوئی را منبعی معتبر برای اقتباس‌های سینمایی می‌دانست، چراکه این آثار بیشتر بر روی گیم‌پلی متمرکز بودند تا داستانی که بتوان برای فیلمنامه‌ی یک اثر سینمایی بر روی آن تکیه کرد. با این حال در دهه‌ی 2020، شاهد اوج‌گیری دنیاهای سینمایی و سریال‌های دنباله‌داری بودیم که با منبع اقتباس بازی‌های ویدیوئی به مخاطبان عرضه شده بودند. دنیای سینمایی «سونیک» نیز از همین دسته آثار است که در سال 2024 میلادی با اثری به نام Knucles به سراغ مخاطبان آمده، سریالی که یکی از نمادین‌ترین شخصیت‌های این دنیا را انتخاب کرده و به سراغ روایت قصه‌ی او رفته است. استودیوی «پارامونت پلاس» قراردادهای ژانری این اثر و رده‌بندی آن را به شکلی انتخاب کرده که تماشای آن هم برای بزرگسالان و هم برای خردسالان مناسب باشد، در نتیجه با سریالی مواجه هستیم که مخاطب اصلی‌اش خانواده‌ها هستند. با اینکه استودیوی گفته‌شده از نظر مالی با مشکل مواجه است، اما با وجود مشکلات تجاری به نظر می‌رسد که از هیچ هزینه‌ای برای مجموعه سریالی Knuckles دریغ نکرده است، چراکه شخصیت‌های کاملاً کامپیوتری دقیقاً همان کیفیتی را دارند که در دیگر فیلم‌های دنیای «سونیک» دیده بودیم. همچنین سکانس‌های اکشن و مبارزه، از سنگین‌ترین جلوه‌های ویژه‌ی کامپیوتری و میدانی بهره‌مندند که زیبایی بصری این اثر را چندین پله بالاتر برده است. موسیقی‌های شنیدنی بخش دیگری از استعدادهای دیداری و شنیداری این اثر را تشکیل می‌دهند که استودیوی «پارامونت پلاس» بر روی آن سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی انجام داده است. کیفیت طراحی شخصیت‌ها و صداگذاری‌ها نیز مناسب و به‌یادماندنی هستند، اما پاشنه‌ پاشیل این سریال در حوزه‌ی داستان‌گویی رقم می‌خورد.
اغلب، فیلم‌های علمی-تخیلی و فانتزی، به‌عنوان آثاری فاقد عمق، ظرافت یا ماهیت در نظر گرفته می‌شوند، درحالی که سازندگان فیلم‌های «Sonic the Hedgehog» داستان فانتزی خود را با شخصیت‌هایی روایت کردند که مخاطبان می‌توانستند به آن‌ها اهمیت دهند. فیلم‌ها قلب و روح داشتند، و «ناکلز» بسیار تلاش می‌کند تا همین کار را انجام دهد. با این حال چه به دلیل زمان کوتاهی که در اختیار شخصیت‌ها و قصه‌ی «ناکلز» قرار داده شده است و چه به دلیل کمبودهای دیگر در حوزه داستان‌سرایی، این مجموعه سریالی نمی‌تواند به دستاوردی که گفته شد برسد. لحظات بسیار خوبی در سرتاسر سریال وجود دارد، اما صحنه‌هایی که قرار است بزرگ و احساسی باشند، صرفاً ظاهری به نظر می‌رسند. شخصیت‌ها همان کاری را انجام می‌دهند که از آن‌ها در داستان انتظار می‌رود و به نظر می‌رسد که نمایش آن‌قدرها هم به دلیل انجام کارها اهمیت نمی‌دهد.
با تمام این حرف‌ها، با سریالی تماشایی طرف هستیم که قطعا برای طرفداران شخصیت‌های بازی ویدیوئی این اثر جذاب خواهد بود. برای دانلود تمام قسمت‌های این سریال در انواع کیفیت‌ها به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ، فقط کافی‌ست بر روی لینک‌هایی که در همین صفحه برایتان قرار داده‌ایم کلیک کنید.
 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.