دانلود سریال
The Veil نقاب

228 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 5393
10
/
6.5
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Veil (نقاب) بدون سانسور به صورت رایگان
دانلود سریال The Veil (نقاب) بدون سانسور به صورت رایگان

خلاصه سریال The Veil

دو زن، درگیر یک بازی توطئه‌آمیز مبتنی بر دروغ و خطر می‌شوند: یکی از آن‌ها رازی دارد و دیگری وظیفه دارد از این راز استفاده کند تا جان مردم بی‌گناه را نجات دهد...

 

عوامل سریال The Veil

این مینی سریال پش خود را در سال 2024 میلادی در ژانر دلهره از شبکه چندرسانه‌ای Hulu آغاز کرده است. مغز متفکر این مجموعه «استیون نایت» است که بازیگرانی نظیر «الیزابت موس»، «جیمز پورفوی» و «یوما ماروان» را به عنوان اصلی‌ترین هنرپیشه‌های این مجموعه در نظر گرفته است. 

 

نقد و بررسی سریال نقاب

شخصیت اصلی این مجموعه «ایموجن سالتر» با نقش آفرینی «الیزابت ماس» است که به اردوگاه پناهندگان سازمان ملل در مرز ترکیه وسوریه فرستاده شده است، جایی که زنی به نام «ادیله» (با بازی «یومنا مروان») متهم شده است که یک عامل داعش است که در میان بیوه‌ها و کودکان آواره اردوگاه پنهان گشته. کار «ایموجن» این است که به نمایندگی از یک عملیات مشترک انگلیسی و فرانسوی، به کمک یک جاسوس فرانسوی به نام «مالیک» بفهمد آیا «ادیله» همان هیولایی است که همه ادعا می‌کنند، و اگر چنین است، آیا می‌تواند از او اطلاعاتی کسب کند که از یک حمله‌ی قریب‌الوقوع در شهرهای اروپایی جلوگیری کند؟
داستان‌های جاسوسی و روایت‌هایی که در آن یک شخص سعی می‌کند دنیا و یا افراد را از یک حمله‌ی تروریستی نجات دهد، سال‌های سال است که در صنعت سینما و سریال طرفداران خودش را دارد. این سریال هم با چنین مضمونی ساخته شده است، با این تفاوت که به شخصیت‌هایش توجه بیشتری به نسبت طرح قصه نشان داده و سعی کرده نوعی رابطه‌ی غیرمعمول بین شخصیت اصلی مثبت و شخصیت منفی قصه‌ بسازد. 
«الیزابت ماس» به عنوان بازیگر نقش اول در این مجموعه حضور دارد، بازیگری که بارها با حضور در نقش‌هایی متفاوت از کلیشه‌های سینمایی، توانسته نقش زن‌هایی را تصویر کند که برای انتقام از افرادی که به او آسیب زده‌اند قیام می‌کند. در این قصه نیز «ماس» به چنین نقشی برگشته و با اینکه آخرین عملکردهای او در چنین نقش‌هایی هربار گیراتر از قبل بوده‌اند، در اینجا تا حد یک پسرفت هنری افت می‌کنند. نقش او در این سریال فاقد آن نوآوری و اعتماد به نفس خاصی‌ست که بتوان آن را فراتر از انتظار نامید؛ با این وجود عملکرد او در این سریال همچنان قابل‌قبول و تماشایی است.
در حوزه‌ی قصه‌گویی، این سریال عملکرد عجیبی دارد. در ابتدای قصه ظاهراً نویسندگان سعی می‌کنند به سراغ عناصری بروند که با کمکشان بتوانند شخصیت‌های مثبت و منفی را به یکدیگر وصل کنند و با سرگذشت‌های غم‌انگیز، کاری کنند که این شخصیت‌ها یکدیگر را درک کنند. چنین خط داستانی‌ای می‌توانست برای این سریال مناسب باشد، اما به شرطی که تمام توجه نویسندگان را به خود اختصاص می‌داد. بعد از مدتی از آغاز سریال، حواس نویسندگان معطوف جنبه‌های جاسوسی قصه می‌شود و تا حدودی طراوت رابطه‌ای که قصد ساختنش را داشتند از دست می‌دهند. با این وجود نمی‌توان انکار کرد که با روایت دلهره‌آوری طرف هستیم که با نگاهی نو به سراغ روایت‌ شخصیت‌هایی رفته که در دل طوفانِ توطئه‌های سیاسی قرار گرفته‌اند. 
اگر به تماشای این سریال علاقه‌مند شده‌اید، فقط کافی‌ست بر روی لینک‌هایی که در این صفحه برایتان قرار داده‌ایم کلیک کنید تا تمام قسمت‌های این سریال را در انواع کیفیت‌ها به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ به صورت مستقیم دانلود کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.