دانلود سریال
Clarkson's Farm مزرعه کلارکسون

151 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 61745
10
/
9
IMDB Rating
25
/
25
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Clarkson's Farm - مزرعه کلارکسون
دانلود سریال Clarkson's Farm - مزرعه کلارکسون

خلاصه سریال مزرعه کلارکسون

در این برنامه جرمی کلارکسون را در تلاش برای اداره یک مزرعه در حومه شهر دنبال کنید. جرمی بدون تجربه قبلی کشاورزی، با بدترین آب و هوای کشاورزی در دهه های اخیر، یک سری حیوان سرکش، محصولات غیرقابل کشت و یک بیماری همه گیر غیرمنتظره باید مزرعه رو مدیریت کند.

 

عوامل ساخت سریال Clarkson's Farm

سریال مزرعه کلارکسون یک مجموعه مستند تلویزیونی محصول بریتانیا درباره جرمی کلارکسون و مزرعه اش در کوتس ولدز است.  این مجموعه تلاش های کلارکسون برای اداره مزرعه ای به مساحت 1000 هکتار در نزدیکی چیپینگ نورتون در کاتسوولدز را مستند می کند. 
این نمایش بازخوردهای مثبتی دریافت کرده و به دلیل افزایش آگاهی عمومی از صنعت کشاورزی بریتانیا در صحنه بین المللی مورد تحسین قرار گرفته است. اولین سری این برنامه در 11 ژوئن 2021 در Amazon Prime Video نمایش داده شد.

 

عملکرد سریال مزرعه کلارکسون 

این برنامه در ژوئیه 2021، برای سری دوم تمدید شد، که اولین بار در 10 فوریه 2023 پخش شد و به پربیننده ترین سریال اصلی Prime Video در بریتانیا تبدیل شد.
این سریال تا الان ۴ فصل تمدید شده است.
به نظرم خیلی خوب و سرگرم کننده بود. لحظات زیادی برای خنده و جوک ها وجود دارد  که همه طرفداران جرمی کلارکسون از آن لذت خواهند.
گزارش شده است که سایر کشاورزان نیز واکنش "بسیار مطلوب" نسبت به برنامه مزرعه کلارکسون نشان داده اند. برای دانلود سریال Clarkson's Farm با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
نمایش واقعیت روستایی جرمی کلارکسون تعادل ماهرانه ای بین آموزش بینندگان در مورد واقعیت های زندگی کشاورزی و سرگرم نگه داشتن طرفداران کمدی برقرار می کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.