دانلود سریال
Big Mouth دهن لق

4800 تعداد بازدید
User 2
10
/
8
AnimeList Rating
User 87711
10
/
7.8
IMDB Rating
72
/
72
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Big Mouth تا فصل هفتم با زیرنویس فارسی بدون سانسور - دهن لق
دانلود سریال Big Mouth تا فصل هفتم با زیرنویس فارسی بدون سانسور - دهن لق

خلاصه داستان سریال Big Mouth

این انیمیشن که با نام دهن لق شناخته می شود، زندگی نوجوانانی را روایت می کند که به تازگی پا به این دوره گذاشته اند. تمرکز اصلی Big Mouth روی دو دوست است که با اتفاقات بسیاری مواجه می شوند. این دو نفر را می توان با نام های اندرو گولدبرگ و نیک رول شناخت. آن ها در میان گروهی از نوجوانانی که با همدیگر دوست هستند، به عنوان دوستان صمیمی یکدیگر شناخته می شوند. هر کدام از اعضای چنین گروهی، زندگی شخصی خود را دارند و در زندگی شان با ماجرا های مختلفی مواجه می شوند. 

 

سریال دهن لق

البته این ماجراها تا حد زیادی به ارتباط اجتماعی آن ها با یکدیگر هم مرتبط است. این گروه از دوستان نوجوان، ناگهان متوجه می شوند که پا به این سن گذاشته اند و در چنین دوره ای قرار گرفته اند. بنا بر همین مسئله در سریال Big Mouth است که آن ها گمان می کنند، همه چیز بسیار عجیب و غریب بوده و خود را درگیر آن ها می کنند. 

تمامی اعضای این گروه، با شگفتی های بسیاری مواجه می شوند که به اقتضای سن شان رخ می دهند. با توجه به همین موضوعات است که وقتی آن ها با ماجراجویی ها و مشکلاتی رو به رو می شوند، باید به نوبه خودشان، آن ها را حل کنند.

 

سریال Big Mouth

این انیمیشن سریالی که بیشتر مناسب سن نوجوانان و جوانان است، ژانر های عاشقانه، کمدی، فانتزی و ماجراجویی را در خود جای داده است. این سریال محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است.

می توان از نیک کرول، جسی کلین و جان مولانی به عنوان برخی از صداپیشگانی نام برد که وظیفه صحبت کردن به جای شخصیت های کارتونی این مجموعه را به عهده داشتند. این انیمیشن دارای شش فصل است که این فصل ها، 61 قسمت را در خود جای داده اند. هر قسمت، حدود 30 دقیقه را به خود اختصاص داده است. 

شبکه جهانی نتفلیکس، وظیفه تولید، توزیع و همچنین پخش تمامی قسمت های بیگ موث را به عهده گرفت. تمامی این 61 قسمت از بیگ موث از این شبکه پخش شدند تا مورد بازدید مخاطبان در سراسر دنیا قرار بگیرند. اولین قسمت از Big Mouth در سال 2017 توسط شبکه نتفلیکس پخش شد. 

این مجموعه توانست از همان ابتدا، نظر بسیاری از بینندگان را نسبت به خود جلب کرده و امتیاز مناسبی را کسب کند. جنیفر فلاکت، به عنوان کارگردان اصلی این مجموعه انیمیشنی شناخته می شود. 

 

نقد سریال Big Mouth

بهتر است این انیمیشن را با زبان اصلی آن تماشا کنید؛ حداقل اگر زبان انگلیسی تان چندان خوب نیست، آن را با زیر نویس فارسی ببینید. بسیاری از سریال هایی که با دوبله برای بینندگان عرضه می شوند، چندان مورد پسند نبوده و نمی توانند حس اصلی آن مجموعه را منتقل کنند.

 با اینکه Big Mouth، یک مجموعه انیمیشنی است، اما بهتر است آن را هم با زیرنویس تماشا کنید تا دقیقا متوجه مضمون اصلی داستان آن شوید. بیگ موث توانست با داستان محشری که دارد، در رده بهترین ها قرار بگیرد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-12-23 07:07:30
    چرا زیرنویس نداره؟
  • 1399-12-23 07:10:54
    سریال عالی ای هستش ک جزو 5 انیمیشن برتر شده..اگر از دیدن rick and morty و bojack horseman لذت بردید، اینو حتمن ببینید...
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.