دانلود سریال
Ben 10: Ultimate Alien

3778 تعداد بازدید
User 7
10
/
8
AnimeList Rating
User 9.2K
10
/
7.7
IMDB Rating
52
/
52
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Ben 10: Ultimate Alien
دانلود سریال Ben 10: Ultimate Alien

خلاصه داستان سریال Ben 10: Ultimate Alien

این مجموعه انیمیشنی که داستان زندگی ابرقهرمانانه بن تنیسون را روایت می کند، زندگی این فرد را از جایی به تصویر می کشد که چندین سال از اتفاقی که برایش افتاده، گذشته است. این اتفاق در سریال Ben 10: Ultimate Alien و همچنین سری های قبلی، چسبیده شدن یک ساعت مچی فضایی به دست این شخصیت داستانی بود. وقتی این ساعت روی دست بن تن قرار گرفت، او قابلیت های زیادی را به دست آورد و توانست با توجه به آن ها، مخفیانه کار هایی را انجام داده و با دشمنانش مبارزه کند تا دنیا را نجات دهد. 

 

قابلیت های زیاد بن تن

حالا در این سری که با نام بن تن: بیگانه تمام عیار شناخته می شود، این شخصیت ابرقهرمانی قصد دارد که هویت مخفی اش را آشکار کند و نشان دهد که دشمنانش با چه کسی رو به رو هستند. او در این مجموعه، هویت اصلی خود را نمایان می کند و در سریال Ben 10: Ultimate Alien، به تمامی افراد جهان نشان می دهد که تنها یک پسر نوجوان است. 

این پسر نوجوان، با استفاده از دستبند جادویی که به دست دارد، می تواند قدرت های زیادی را از آن خود کرده و با دشمان شیطانی خود بجنگد. 

 

سریال بن تن: بیگانه تمم عیار

این مجموعه انیمیشنی که بن تن: بیگانه تمام عیار نام دارد، در ژانر های خانوادگی، علمی تخیلی، اکشن، کمدی، فانتزی و ماجراجویی ساخته شده است. وظیفه تولید این سریال به عهده کمپانی کارتون نتورک استودیو بود. 

مت یانگبرگ، جو کیسی، دن ریبا و بوچ لوکیچ، به صورت مشترک، وظیفه کارگردانی این مجموعه تلویزیونی را به عهده داشتند. Ben 10: Ultimate Alien، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. تمامی قسمت های این سریال در آمریکا، آلمان، فرانسه، چین، اسپانیا، استرالیا و کانادا به صورت همزمان پخش شد. 

وظیفه نوشتن فیلمنامه بن تن: بیگانه تمام عیار، به عهده جو کیسی، دانکن رولو و جو کلی بود. اشلی جانسون، یورس لاونتل، اسکات منویل، ژولیت لاندو، الکساندر پولینسکی و جیمز رمار، از هنرمندانی هستند که صداپیشگی شخصیت های این مجموعه انیمیشنی را انجام داده اند. 

این سریال مناسب افراد بالای هفت سال است. چنین انیمیشنی که یکی از سری های بن تن است، سه فصل و 52 قسمت دارد. هر کدام از این قسمت های Ben 10: Ultimate Alien، زمانی حدود 22 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. اولین قسمت از این مجموعه در سال 2010 روی شبکه CN رفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Ben 10: Ultimate Alien

بن تن: بیگانه تمام عیار، سریالی است که در ادامه سری های قبل تولید شده و توانسته بنا بر آن ها، امتیاز خوبی را کسب کند. این امتیاز و همچنین موفقیت های آن را می توان مدیون نظر مثبت بسیاری از بینندگان بود. 

البته این نظرات مثبت، دلیل موثقی دارند که می توان از اصلی ترین آن ها به داستان جذاب این انیمیشن اشاره کرد. بهتر است از دیگر دلایل موفقیت Ben 10: Ultimate Alien، همچون: عوامل تولید، نوع صداگذاری صداپیشگان و ... غافل نشده و به آن ها هم توجه ویژه ای داشت. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.