دانلود سریال
Jurassic World: Camp Cretaceous

4331 تعداد بازدید
User 1
10
/
10
AnimeList Rating
User 9.5K
10
/
7.5
IMDB Rating
50
/
50
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Jurassic World: Camp Cretaceous
دانلود سریال Jurassic World: Camp Cretaceous

خلاصه داستان سریال Jurassic World: Camp Cretaceous

بسیاری از افرادی که در سن نوجوانی یا جوانی قرار دارند، پر از هیجانات و روحیه ای شاداب هستند که می توان این قضیه را در سریال Jurassic World: Camp Cretaceous هم مشاهده کرد. اما به نظر می رسد این روحیه همیشه خوب نیست و ممکن است در برخی مکان ها دردسر ساز شود. این مجموعه انیمیشنی، داستان شش نوجوان را روایت می کند که قصد دارند با همدیگر کمپ زده و از تفریحات شان لذت ببرند، اما این کمپ در جایی قرار دارد که دایناسور های بسیاری در آن منطقه هستند.  این منطقه، با نام جزیره ایزلا نوبلار شناخته می شود. 

 

دایناسورهای خطرناک

این شش دوست نوجوان، علاوه بر تفریح و سرگرمی، دوست دارند کمی از روحیه ماجراجویانه شان هم استفاده کرده و خود را دقیقا در دل ماجرا حس کنند. به همین منظور است که آن ها در سریال Jurassic World: Camp Cretaceous، به این جزیره رفته اند و می خواهند حس کنجکاوی شان را برانگیخته کند. 

اما همه چیز همانند همان ابتدا نبوده و خوب پیش نمی رود؛ چرا که دایناسور ها، خطرناک هستند و آن ها گیر این دایناسور ها می افتند. البته این شش نوجوان باید با هم متحد شوند تا بتوانند هم خود، و هم دیگر اعضای گروه را از دست دایناسور ها نجات دهند. 

 

سریال Jurassic World: Camp Cretaceous

این مجموعه تلویزیونی می خواهد نشان دهد که ممکن است گاهی اوقات، شرایط بر وفق مراد دلمان پیش نرفته و امکان دارد شرایط برایمان دردسرهایی را درست کند که چندان به آن توجه نمی کردیم. این سریال، مجموعه ای است که در ژانر های اکشن، ماجراجویی، خانوادگی و علمی تخیلی ساخته شده است.

 وظیفه تولید، ساخت و همچنین کارگردانی آن به عهده زک استنتز بود. در این سریال، افرادی همچون: پائول مایکل ویلیامز، کوثر محمد، رایان پالتر، گلن پاور، جنا اورتگا، رینی رودریگز و شان جیامبرونی به صداپیشگی شخصیت ها پرداخته اند. 

دنیای ژوراسیک: اردوگاه کرتاسه، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. این مجموعه تلویزیونی بسیار جذاب و مهیج، دارای چهار فصل است که در این چهار فصل، 37 قسمت قرار داده شده است. 

هر کدام از این قسمت های Jurassic World: Camp Cretaceous، زمانی حدود 24 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. اولین قسمت از آن در سال 2020 پخش و منتشر شده است. وظیفه انتشار تمامی قسمت ها به عهده شبکه جهانی نتفلیکس بود. اولین قسمت از فصل دوم، در سال 2021 پخش شد. 

 

نقد سریال Jurassic World: Camp Cretaceous

تصویرپردازی و همچنین شخصیت پردازی هر یک از شخصیت های اصلی این مجموعه، به بهترین شکل ممکن انجام شده است. تمامی صداپیشگان آن هم توانستد در بهترین حالت خود، کار صداگذاری را انجام داده و توانایی های شان را نمایان کنند. 

با توجه به همین مسائل است که Jurassic World: Camp Cretaceous، توانست جزو یکی از انیمیشن های پر بیننده سال شناخته شود. البته می توان تمامی این قضایا را از امتیاز خوبی که در سایت IMDB، نصیب دنیای ژوراسیک: اردوگاه کرتاسه شده، متوجه شد. این انیمیشن توانست در این سایت، امتیاز 7.4 را از آن خود کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-12-21 23:38:42
    خیلی هیجان انگیز بود عالی بود.
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.