دانلود سریال
Wayne

3034 تعداد بازدید
User 4
10
/
8.75
AnimeList Rating
User 17795
10
/
8.4
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Wayne
دانلود سریال Wayne

خلاصه داستان سریال Wayne

این مجموعه تلویزیونی که با نام وین شناخته می شود، داستان پسری را روایت کرده و به تصویر می کشد که شخصیتی چندان مناسب ندارد. این پسر که در سریال Wayne، با نام هری شناخته می شود، شخصی است که بسیار بد دهن بوده و رفتار های خوبی را از خود نشان نمی دهد. البته کم لطفی است اگر این مورد را بیان نکنیم که او بسیار دست و دلباز هم هست و علاوه بر ویژگی های بدش، چندین مورد ویژگی خوب هم دارد. او در سن 16 سالگی قرار داشته و به نظر می رسد چنین رفتار هایی، کاملا بنا بر سنش هستند. 

هری قصد دارد از بوستون به فلوریدا برود تا چیزی که از پدرش باقی مانده بود را پس بگیرد. البته این پسر 16 ساله در این مسیر تنها نیست و یکی از دوستانش هم او را همراهی می کند. در Wayne، دوست هری با نام دل شناخته می شود. آن ها با همدیگر به این سفر می روند تا ماشین پونتیاک ترانس ام مدل 1979 پدر هری را پیدا کنند. این ماشین، داستان هایی را از سر گذرانده و حالا به اینجا رسیده است. این ماشین جذاب، پیش از مرگ پدر هری دزدیده شده بود و حالا، هری و دل قصد دارند به فلوریدا رفته و آن را پیدا کنند. 

 

سریال Wayne

بسیاری از صحنه های این مجموعه تلویزیونی به صورتی ساخته شده اند که می توانید سبک کمدی و طنز را به راحتی در آن مشاهده کرده و متوجه اوضاع شوید. سریال Wayne، با توجه به این مسئله است که در ژانر های کمدی و همچنین اکشن ساخته شده است. البته می توان ژانر کمدی را سبک قالب بر این مجموعه دانست. شاون سیمونز، فردی است که کارگردانی وین را به عهده داشت. یکی از دلایل موفقیت این مجموعه کمدی را می توان در عملکرد عالی و محشر کارگردان آن جست و جو کرد. وین به زبان انگلیسی ساخته شده است. 

می توان این مجموعه تلویزیونی را یکی از محصولات کشور آمریکا دانست. تمامی قسمت های آن در ایالات متحده آمریکا، ضبط و تصویربرداری شده اند. می توان از کایرا براوو، جوشا جی ویلیامز و مارک ام سی کنا، به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه بازی کرده اند و توانستند بهترین خود را در Wayne به نمایش بگذارند. وین را یک مینی سریال است؛ چراکه تنها 1 فصل داشته و در همین 1 فصل، 10 قسمت قرار دارد. هر کدام از این قسمت ها، زمانی حدود 30 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. 

اولین قسمت از این سریال اکشن و کمدی در سال 2019 منتشر شد. 

 

نقد سریال Wayne

این سریال توانست با داستانی محشر و همچنین بسیاری از عوامل دیگر که می توان به بازیگران، کارگردان، عوامل تصویربرداری و صدابرداری و... اشاره کرد، به امتیاز بالایی دست پیدا کند. امتیازی که سایت معتبر IMDB برای Wayne در نظر گرفت، امتیاز 8.4 از 10 امتیاز کامل بود. البته لازم است که بدانید این امتیاز، بیهوده به آن داده نشده و دلیل اصلی آن، نظر مثبت بینندگانی است که به سریال رای داده اند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-11-07 03:12:31
    سلام و خسته نباشید ببخشید ولی چند هفته هست که لینک های این سریال مشکل داره میشه لطف کنید و یه نگاهی بهش بندازید🙏🙏
    • 1402-11-07 03:12:44
      درود، مشکلی دیده نشد. لینک ها سالم هستن
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.