دانلود سریال
Spartacus: Gods of the Arena

3569 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 140749
10
/
8.5
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Spartacus: Gods of the Arena
دانلود سریال Spartacus: Gods of the Arena

خلاصه داستان سریال Spartacus: Gods of the Arena

Spartacus: Gods of the Arena یک اثر  بی نظیر تلویزیونی آمریکایی است که به عنوان فصل دوم از سریال اسپارتاکوس شناخته می شود. داستان این فصل در دوران قبل از شروع شورش بردگان رومی در اسپارتاکوس رخ می دهد و به زندگی و مبارزات بازیگر اصلی داستان می پردازد. در این فصل، Batiatus که صاحب بزرگ ترین مدرسه گلادیاتوری در کاپوآ است، تلاش می ‌کند تا با کسب پول و قدرت جایگاه خود را در جامعه‌ رومی تثبیت کند. او برای این منظور با همکاری همسرش تلاش می‌ کند تا قرارداد های بزرگی در زمینه‌ مبارزات گلادیاتوری به دست آورد.

در این فصل با شخصیت ‌های جدیدی نیز مانند کریسوس آشنا می‌ شویم. همچنین در این فصل نیز صحنه‌ های خشونت ‌آمیز را مشاهده می‌ کنیم که این یکی از دلایلی است که سریالSpartacus: Gods of the Arena به دلیل آن مورد انتقاد قرار گرفت. نمایش بی پرده صحنه های مبتذل در بسیاری از سکانس ها باعث شده که برخی از منتقدان حساسیت زیادی در این مورد نشان دهند. با این حال، این اثر جنجالی با داستان جذاب خود توانسته نظرات مثبت زیادی را به سمت خود جذب کند.

 

سریال Spartacus: Gods of the Arena

Spartacus: Gods of the Arena در واقع یک پیش ‌نمایش برای سریال اصلی Spartacus بود که به تولید کنندگی شبکه Starz و توسط شرکت فرارلی ساخته شد. این مجموعه در سال ۲۰۱۱ با هدف پر کردن خلائی که پس از تاخیر در فصل دوم از سریال اصلی ایجاد شده بود، تولید شد. در واقع، با توجه به اینکه بازیگر اصلی سریال اصلی به نام آندی وایتفیلد به دلیل مبتلا شدن به بیماری سرطان در گذشته بود، این پیش نمایش به عنوان جانشین فصل دوم منتشر شد.

 

ساخت Spartacus: Gods of the Arena نیز شبیه به ساخت سریال اصلی بود؛ اما به دلیل عدم حضور بازیگر قبلی، داستان گانیوس روایت می شود. این مجموعه ارزشمند شامل ۶ قسمت با طول حدود ۵۰ دقیقه به ازای هر قسمت است. نمایش این اثر در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۱۱ صورت گرفت و پایان آن در تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۱۱ بود. در حال حاضر همچنان بسیاری از افراد آن را مشاهده می کنند که پس از گذشت سال ها محبوبیت خود را به درستی حفظ کرده است.

 

نقد سریال Spartacus: Gods of the Arena

Spartacus: Gods of the Arena موفق به کسب برخی جوایز و نامزدی های مهم در صنعت تلویزیون شده است. این سریال برای فصل اول خود کاندیدای دریافت ۴ جایزه Primetime Creative Arts Emmy شد و توانست جایزه بهترین صداگذاری را کسب کند که به خوبی کیفیت صداگذاری را در آن به اثبات می رساند. همچنین برای فصل اول در مراسم جوایز IGN People's Choice Awards 2011 نامزد بهترین سریال شد که البته رقیب این جایزه را برنده شد. رتبه بندی سریال در سایت IMDb، با امتیاز ۸.۵ از ۱۰ نشان دهنده محبوبیت عجیب آن در بین بینندگان است. همچنین در سایت Rotten Tomatoes توانسته است که ۹۴٪ امتیاز مثبت از منتقدان و ۹۲٪ امتیاز مثبت از بینندگان را به دست آورد که نشان از مقبولیت عالی این اثر از منتقدان دارد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-05-14 21:05:02
    xddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.