دانلود سریال
What If...? چی میشه اگه …؟

7836 تعداد بازدید
User 20
10
/
8.2
AnimeList Rating
User 140933
10
/
7.4
IMDB Rating
19
/
19
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال What If...? بدون سانسور به صورت کامل با ترجمه فارسی - چی میشه اگه...؟
دانلود سریال What If...? بدون سانسور به صورت کامل با ترجمه فارسی - چی میشه اگه...؟

خلاصه داستان سریال What If...?

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که عاشق شخصیت های مارول اند، به شما توصیه می شود که What If...? را از دست ندهید. این مجموعه تلویزیونی می تواند تمام تصورات و حتی چیز هایی که از قبل دیده اید را بهم زده و دید تان را نسبت به بسیاری از مسائل عوض کند. این سریال به صورت انیمیشنی ساخته شده است. بسیاری از شخصیت هایی که در آن خود نمایی می کنند را قطعا قبلا دیده اید. اگر با داستان های مارول آشنایی ندارید و هیچ کدام از مجموعه های آن را تماشا نکرده اید، بهتر است دور این انیمیشن را هم خط قرمز بکشید؛ چون به احتمال زیاد متوجه داستان آن نمی شوید!

این انیمیشن که با نام چه می شود اگر...؟ شناخته می شود، به بررسی و آنالیز شخصیت های مارول کامیکس می پردازد.  What If...? نشان می دهد اگر این داستان ها به همان شکل معمول پیش نمی رفتند، چه اتفاقی برای آن ها رخ می داد! تمامی این داستان ها، لحظه های بسیار حساس و چشمگیری را در خود جای داده اند که در این انیمیشن، شکلی جدید از این لحظات حساس را تماشا خواهید کرد. هرچه که تا به حال در دنیای سینمایی مارول منتشر شده را می توانید با این سریال، به شکلی جدید و همچنین بسیار متفاوت ببینید. 

 

سریال What If...?

کارگردانی این مجموعه انیمیشنی که با نام چه می شود اگر...؟ شناخته می شود، به عهده برایان اندروز و جفری رایت بود. این افراد توانستند کار ها و اقدامات لازم را به بهترین شکل ممکن انجام دهند تا What If...? در جایگاه مناسبی قرار بگیرد. می توان از ژانر های آنتولوژی، اکشن، علمی تخیلی، ابر قهرمانی و ماجرا جویی به عنوان ژانر های اصلی این سریال نام برد. جفری ویت، هایلی آتول، کارن گیلان، چادویک بوسمن، میشل راکر، بندیکت کامبربچ، تام هیدلسون و جرمی رنر، از صدا پیشگان این مجموعه تلویزیونی هستند. 

چه می شود اگر...؟ به تهیه کنندگی کری واسنار ساخته شده است. می توان از ای سی بردلی، ویکتوریا آلونسو، لویی دی اسپوزیتو، مارول استودیوز، برایان اندروز و کوین فایگی به عنوان تهیه کنندگان اجرایی این سریال نام برد. این انیمیشن، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی تولید شده است. What If...? دارای 2 فصل و 18 قسمت است. هر کدام از این فصل ها، 9 قسمت را درون خود جای داده اند. تمامی قسمت ها بدون هیچ کم و زیاد شدنی، در 33 دقیقه خلاصه شده اند. 

وظیفه پخش تمامی قسمت های چه می شود اگر...؟ به عهده شبکه دیزنی پلاس بود. اولین قسمت از این انیمشین ماجرا جویانه در تاریخ 11 اوت 2021 روی شبکه دیزنی پلاس قرار گرفته و منتشر شده است.

 

نقد سریال چی میشه اگه …؟

با توجه به آنکه این مجموعه ماجرا جویانه توانسته داستان بسیار جذابی را درون خود جای دهد، می توان آن را در دسته انیمیشن های بزرگ سالانه جذاب قرار داد. بنا بر محتوای داستانی What If...? و همچنین برخی از صحنه های آن توصیه می شود که تنها افراد بالای 14 سال آن را تماشا کنند؛ چرا که این انیمیشن برای افراد زیر 14 سال ساخته نشده است. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-10-13 00:19:37
    سلام فصل ۲ قسمت های جدید اومده اگه ممکنه آپدیت کنید. ممنون
  • 1400-10-11 10:40:46
    عالیه بود
  • 1400-10-11 10:40:48
    تا قسمت چهار که عالی بود گرچه تا حالا انیمیشنی با این آرت ندیدم راضی بودم
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.