دانلود سریال
Evil Genius: The True Story of America's Most Diabolical Bank Heist

1719 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 29692
10
/
7.5
IMDB Rating
4
/
4
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Evil Genius: The True Story of America's Most Diabolical Bank Heist
دانلود سریال Evil Genius: The True Story of America's Most Diabolical Bank Heist

خلاصه داستان سریال Evil Genius: The True Story of America's Most Diabolical Bank Heist

این مجموعه تلویزیونی که به صورت یک مستند ساخته شده، داستان سرقتی در آمریکا را نشان می دهد که تنها نیمی از آن طبق برنامه پیش رفت. این اتفاق در سریالEvil Genius: The True Story of America's Most Diabolical Bank Heist، در سال 2003 رخ داده بود. مکان این سرقت در یکی از بانک های پنسیلوانیا بوده است. گروهی از افراد طی برنامه ای تصمیم گرفتند از بانک سرقت کرده و بخش عمده ای از پول های در گردش را دزدیده و فرار کنند؛ اما همه چیز به همین سادگی نبوده و مسئله ای کوچک، توانست کل برنامه را از ریشه خراب کند. 

وقتی این اتفاق رخ داده و سارقان برای بانک زدن به محل مورد نظر رفته اند، دیگر جای بازگشتی وجود نداشته و به نظر می رسد که باید تا ته ماجرا را بروند. وقتی این عمل در سریال Evil Genius: The True Story of America's Most Diabolical Bank Heist، تا آخرین برنامه پیش نرفت، منجر به قتلی وحشتناک شد. وحشتناک بودن ماجرا علاوه بر خود قتل، بیشتر به این دلیل بود که تمامی صحنه های این اتفاق جلوی چشم بسیاری از شهروندان رخ داد و همین موضوع توانست توجه تمامی افراد در سراسر کشور را به خود جلب کند. 

 

سریال Evil Genius: The True Story of America's Most Diabolical Bank Heist

با توجه به آنکه یکی از ژانر های این مجموعه تلویزیونی را ژانر مستند تشکیل می دهد، می توان گفت تمامی رویداد هایی که در سریال مطرح شده اند، بر اساس واقعیت هستند. می توان از تری بورزیلیری به عنوان کارگردان اصلی این مجموعه نام برد. این فرد توانست با تکنیک ها و چیز هایی که از کارگردانی می داند، Evil Genius: The True Story of America's Most Diabolical Bank Heist را به جایگاه بالایی سوق دهد و جای اصلی آن را مشخص کند. علاوه بر ژانر مستند، می توان سبک جنایی را هم به راحتی در آن حس و همچنین درک کرد. 

می توان از برین ولز، تری بورزیلیری، جودی هو، جیسون ویک، لامونت کینگ، جری کلارک و مارجوری دیهل آرمسترانگ به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه جنایی به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی کرده اند. داستان این سریال بر اساس ماجرای Death of Brian Wells نوشته و به تصویر کشیده شده است. این مستند محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. Evil Genius: The True Story of America's Most Diabolical Bank Heist، یک فصل و 4 قسمت دارد.

در مجموع، این مستند در زمانی حدود 192 دقیقه خلاصه شده است. اولین قسمت از آن در تاریخ 11 مه 2018 پخش و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Evil Genius: The True Story of America's Most Diabolical Bank Heist

این مینی سریال توانست با داستان جنایی و جذابی که دارد، جای خود را در دل بسیاری از بینندگان باز کرده و رای مثبت آن ها را دریافت کند. سایت IMDB بنا بر همین مسئله، امتیاز 7.5 را برای Evil Genius: The True Story of America's Most Diabolical Bank Heist در نظر گرفت. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.