دانلود سریال
Dug Days

1542 تعداد بازدید
User 3
10
/
9
AnimeList Rating
User 4711
10
/
8.1
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Dug Days
دانلود سریال Dug Days

خلاصه سریال dug days

کارتون جدید dug days در 5 اپیزود کوتاه 6 دقیقه ای ساخته شده است. هر قسمت، روایت جذابی از چالش های داگ، تعامل او با کارل و ارتباطشان با راسل است. داگ که پیش از این داستان، زندگی در خانه و کنار انسان ها را تجربه نکرده بود، با اتفاقات عجیب و جذابی مواجه خواهد شد که باید بتواند آن ها را پذیرفته و البته مدیریت کند.

برای مثال: در اپیزود اول از این مجموعه، پس از بازگشت داگ و صاحبش به حومه شهر، کارل یک لانه پرنده در حیاط خلوت خود برای پرندگان می سازد. داگ وظیفه دارد از لانه پرنده محافظت کند تا پرندگان بتوانند از دانه ها تغذیه کنند. با این حال، یک سنجاب ساکن یک درخت نزدیک، دانه ها را می دزدد. پس از تعقیب سنجاب، داگ به یک شاخه درخت می رسد که در نهایت، شاخه زیر وزن او می شکند و سبب می شود همه دانه ها از لانه سنجاب بیرون بریزند. داگ با دلسوزی به سنجاب، کره بادام زمینی کارل را با او به اشتراک می گذارد. داگ، کارل را از تلاش هایش برای محافظت از لانه پرنده مطلع می سازد. اگرچه کارل از این آسیب ها شوکه شده است، اما داگ را به علت تلاش هایش تحسین می کند.

 

سریال dug days

Dug Days یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که توسط استودیو انیمیشن پیکسار برای سرویس پخش دیزنی پلاس تولید شده است. این مجموعه بلافاصله پس از اکران 3 Up در سال 2009، به دنبال شخصیت های اصلی آن، سگ حفاری (با صداپیشگی باب پترسون) و صاحبش، کارل فردریکسن 78 ساله (با صداپیشگی اد اسنر) منتشر شد. داگ دیز توسط باب پیترسون ساخته شده و نویسندگی و کارگردانی این سریال نیز به عهده او بوده است. تهیه کنندگان این مجموعه نیز باب پیترسون و کیم کالینز هستند.

سریال روز های سگ در دسامبر 2020 و در روز سرمایه گذاری دیزنی معرفی شد و پیترسون سریال را با محوریت Dug پس از کارش در Forky Asks a Question عرضه کرد. انیماتور ها به دلیل پیشرفت در انیمیشن CG از زمان اکران up، بافت ها و رنگ های جدیدی را برای شخصیت ها ایجاد کردند تا طرح های اصلی خود را به روز کنند. با توجه به همه گیری COVID-19 در ایالات متحده آمریکا، بسیاری از انیمیشن های نهایی از خانه های افراد تولید شد و بازیگران از راه دور، گفتگو های آن ها را ضبط کردند.

5 قسمت از dug days در 1 سپتامبر 2021 در دیزنی+ نمایش داده شد. 

 

نقد سریال dug days

dug days در وب سایت imdb امتیاز 8.1 از 10 را به خود اختصاص داده است. جوئل کلر از Decider طنز این انیمیشن را ساده و در عین حال موثر می داند و بازی صدا پیشگان را ستایش می‌کند. او همچنین گفته است که تعامل بین شخصیت ها سبب ایجاد پیوند عاطفی بین آن ها می شود و این انیمیشن را تحسین می کند. جولی هرمن از Common Sense Media به سریال 4 ستاره از 5 ستاره داد و گفت این انیمیشن جزو دسته سریال های خوب برای کودک و نوجوان قرار دارد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-08-09 16:02:51
    ببینید قشنگه
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.