دانلود سریال
The Batman

1957 تعداد بازدید
User 3
10
/
8.33
AnimeList Rating
User 12658
10
/
7.3
IMDB Rating
65
/
65
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Batman
دانلود سریال The Batman

خلاصه داستان سریال The Batman

داستان سریال The Batman در مورد یک شخصیت بسیار ثروتمند بوده که با توجه به مکانی که در آن قرار دارد، به مبارزه با ظلم و جنایت می پردازد. این شخصیت قوی رویای آن را در سر دارد که در  روزی از روز ها ظلم، فساد و جنایت را در سراسر جهان ریشه کن کند. این شخصیت قوی بروس وین نام دارد که می خواهد به عنوان بتمن به این اصل مهم دست پیدا کند. او در این مسیر با چالش ها و سختی های گوناگونی مواجه می شود؛ ولی به دلیل داشتن روحیه و انگیزه فراوان، با قاطعیت تمام به پیشروی در این مسیر ادامه می دهد. این شخصیت قهرمان و پر قدرت باید با افراد بسیار زیادی به مبارزه بپردازد.

در The Batmanشاهد آن هستیم که بروس وین 26 ساله به مدت 3 سال به عنوان محافظ گاتهام سیتی شناخته می شد. این شخصیت مجبور است به دلایل مختلفیژ در قسمتی از مسیر خود به عنوان یک شخصیت مخفی و پنهان عمل کند. در این مجموعه انیمیشنی می بینیم با وجود موج خفاشی که با امکانات بسیار پیشرفته مانند ماشین خفاشی و ابر رایانه های پیشرفته تقویت شده است، بتمن به همراه خدمت کار وفادار و قابل اعتماد خود که آلفرد پنی ورث نام دارد، پنهان شده است. در ادامه این سریال می بینیم که بتمن از چه طریق و چگونه در مقابل افراد رو به رو خود ایستادگی کرده و آن ها را شکست می دهد.

 

سریال The Batman

The Batman به عنوان یک مجموعه انیمیشنی پویا نمایی شناخته می شود که در کشور آمریکا در سال 2004-2008 ساخته شد. این مجموعه انیمیشنی برای اولین بار در سال 1383 توسط شبکه های رسمی دابلیو بی و سی دابلیو منتشر شد. بتمن بر اساس دی سی کامیکس ابر قهرمانی بتمن توسط برادران وارنر ساخته و تولید شد. در اجرای این سریال از انواع مختلف ژانر ها برای ایجاد جذابیت بیشتر استفاده شده است که می توان آن ها را در 3 دسته ژانر انیمیشن، اکشن و ماجراجویی قرار داد. سازنده این مجموعه مایکل گوگن بوده و دوانه کاپیزی به عنوان ناظر کیفی تولید آن شناخته می شود.

در The Batmanصدا پیشگان مشهور و با تجربه ای به نام های رینو رومانو، کوین مایکل ریچاردسون، تام کنی، آلستر دانکن، ایوان سابارا، استیو هریس، مینگ ناون و میت پیلگی، با هنرنمایی خود سعی در جذاب تر کردن آن داشته اند. این مجموعه انیمیشنی دارای 5 فصل متمایز بوده که در مجموع 65 قسمت دارد و به صورت کلی اجرا شده است. مدت زمان پخش هر یک از این قسمت ها حدود 30 دقیقه است. این مجموعه به کارگردانی بیل فینگر اجرا شده و مناسب رده سنی 7 سال به بالا است؛ می توان آن را به عنوان یک مجموعه تلویزیونی در جمع خانواده تماشا کرد.

 

نقد سریال The Batman 

 انیمیشن The Batman در سراسر جهان طرف داران خاص خود را دارد. این مجموعه در سایت رسمی و معتبر IMDB، امتیاز 3/7 از 10 را گرفته است که نشان از کیفیت و جذابیت بالای آن است. همچنین توانسته در سال های مختلف جوایز گوناگونی را در جشنواره های مختلف کسب کند. در سال 2005 به عنوان نامزد جایزه آنی برای بهترین انیمیشن سال و همچنین بهترین موسیقی در یک تولید تلویزیونی معرفی شد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • me
    1401-03-01 16:50:28
    به معنای واقعی شاهکاره قدیمی ولی مشتی تو دوران کودکی عاشقش بودم و الان هم همینطوره اصلا از جزابیتش کم نشده و جوکر تو این سریش عالی هست هم نقشش هم صداگذاریش
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.