دانلود سریال
House of Secrets: The Burari Deaths

2359 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 11638
10
/
7.4
IMDB Rating
3
/
3
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال House of Secrets: The Burari Deaths
دانلود سریال House of Secrets: The Burari Deaths

خلاصه داستان سریال House of Secrets: The Burari Deaths

House of Secrets: The Burari Deaths بر اساس یک واقعیت تاریخی ساخته شده است. داستان سریال در مورد خانواده سینگل است که در حومه شهر دلی زندگی می کردند. خانواده ای که پدر و مادر، 2 پسر و 4 دختر داشتند. اما روزی همه چیز تغییر کرد. در صبح روز ۳۰ ژوئن ۲۰۱۸، جسد پدر خانواده در حیاط خانه‌ شان پیدا شد. او به ستونی بسته شده بود و علائم خفگی روی گردنش قابل مشاهده بود. در طول هفته بعدی، جسد همسر و یکی از دختران نیز پیدا شدند.

آن ها هم مانند پدر خانواده به ستونی بسته شده بودند. به نظر می ‌رسید که خودکشی کرده‌ اند. فاصله ‌ای که بین پیدا شدن پدر و مادر و دخترشان گذشته بود، سوالات بسیاری را در ذهن مردم بر انگیخت. بعد از یافتن جسد دیگری از خواهر دیگر خانواده، پرونده به پلیس منتقل شد و تحقیقات آغاز شد. در آخر سریال House of Secrets: The Burari Deaths  مشخص شد که این خانواده در حال انجام رسوم عجیب و غریبی بودند و این رسوم باعث شده بود که به این اعمال بپردازند.

 

سریال House of Secrets: The Burari Deaths

House of Secrets: The Burari Deaths یک مستند جنایی است که در سال ۲۰۲۰ توسط شبکه Netflix منتشر شد. این مجموعه بر اساس واقعیت‌ هایی که در مورد خانواده سینگل و حوادثی که در آن‌ها رخ داد، ساخته شده است. در این اثر نگاهی به باور ها و رسوم اجتماعی در هند و تأثیر آن ها بر رفتار و رویداد های نا مطلوب در برخی جوامع کوچک می‌ شود. این مجموعه با کارگردانی پولکیت شارما صورت گرفته که نشان دهنده اهمیت بسیار بالای آن خواهد بود.

این سریال با استفاده از عکس ‌ها، فیلم‌ ها، مصاحبه‌ ها با خانواده سینگل و افراد مرتبط با آن ‌ها، توضیحات مفصلی درباره رویداد ها و بررسی باور ها و رسوم اجتماعی مردم هند ارائه می‌ دهد. House of Secrets: The Burari Deaths در شبکه Netflix به صورت یک فصل و با ۴ قسمت منتشر شده است. هر قسمت از این سریال حدود ۵۰ دقیقه طول دارد و مجموع مدت زمان سریال حدود ۳ ساعت و 20 دقیقه است. این اثر به زبان هندی ساخته شده است و با زیرنویس هایی در زبان ‌های مختلف در دسترس قرار می‌ گیرد.

 

نقد سریال House of Secrets: The Burari Deaths

مستند House of Secrets: The Burari Deaths به خوبی موفق به شکل دادن یک فضای وحشتناک در اطراف ماجرا شده است. طرح و اجرای ساختار داستانی مستند نیز به خوبی صورت گرفته است. با این حال، برخی افراد می گویند که نحوه بیان بعضی از اتفاقات و ایده ها در این مستند به نوعی غیر منطقی و پراکنده است که این می‌تواند به عنوان یک نقطه ضعف در مستند محسوب شود. در حال حاضر، سایت معتبر IMBD امتیاز ۷.۵ از ۱۰ را بر اساس نظر کاربران به این مورد تخصیص داده است. تا به امروز این مورد در هیچ جشنواره ای شرکت نکرده و به همین علت جایزه خاصی هم دریافت نکرده است. با این حال می توان امیدوار بود که در آینده بتواند موفقیت های جدیدی کسب کرده و خود را بیشتر مطرح کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.