دانلود سریال
Maya and the Three

1412 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4473
10
/
8.1
IMDB Rating
9
/
9
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Maya and the Three
دانلود سریال Maya and the Three

خلاصه داستان سریال Maya and the Three

Maya and the Three یک سریال انیمیشنی فانتزی است که در قاره ‌ای خیالی به نام Maya رخ می ‌دهد. داستان سریال حول محور شجاعت و مبارزه بین خیر و شر است. مایا پرنسسی است که باید با اشراری که محیط را تهدید می‌ کنند، مبارزه کند. او با کمک 3 شجاع به نام ‌های Yaotl، Ixchel و Chak، باید با دشمنان خود مبارزه کرده و نبردی را برای نجات با دشمنان خود پیش ببرد. در طول این مسیر مایا و همراهانش به دنبال جادوگری به نام Magik می گردند که قادر است به آن ها کمک کند.

در نهایت، مایا و یارانش با قدرت، شجاعت و همبستگی موفق به شکست دشمنان خود و نجات دنیا می ‌شوند. Maya and the Three با داستان جذاب و شخصیت ‌های فوق ‌العاده محبوب در میان بچه‌ ها و نوجوانان شناخته می شود. همچنین این مجموعه با وجود مخاطب کودک و نوجوان، موضوعاتی درباره قوانین طبیعت، شجاعت، همبستگی و پیروزی بر شر را به طور جالبی به نمایش می‌ گذارد. در نتیجه می توان به عنوان یک اثر جذاب برای کودکان روی آن حساب باز کرد.

 

سریال Maya and the Three

Maya and the Three یک مجموعه انیمیشنی هیجان انگیز و فانتزی است که در سال ۲۰۲۱ توسط خورخه گوتیرز، آفریننده سریال کتاب زندگی ساخته شده است. این سریال با الهام از افسانه ها و اسطوره های آمریکای لاتین ساخته شده است و بازیگران معروفی همچون زوئه سالدانا، گابریلا بریتون، ریکی مارتین، تینا فای، دانیل بوئنا و جفری وایت صدای شخصیت ‌های انیمیشن را به خود اختصاص داده‌ اند. این مورد شامل ۹ قسمت با مدت زمان حدود ۳۰ دقیقه در هر قسمت است و با استفاده از تکنولوژی CGI تولید شده که به واسطه آن توانسته تصاویری زیبا و هیجان‌انگیز ارائه دهد.

ذکر این نکته ضروری است که ساخت Maya and the Three توسط شرکت Netflix Animation انجام شده است. همچنین برای ساخت صحنه های سریال، نقشه هایی از هر صحنه تهیه شده و با استفاده از نرم افزار های سه بعدی، صحنه ها طراحی و سپس با تکنیک های رندرینگ و تدوین به صورت نهایی تولید شدند. در کل، برای ساخت این اثر از تکنیک های مختلف گرافیکی و سه بعدی استفاده شده است که با همکاری تیم های حرفه ای، به ساخت یک اثر بصری پر طرفدار و موفق منجر شده است.

 

نقد سریال Maya and the Three

در Maya and the Three، نویسنده با شخصیت های متعدد، جهان و فرهنگ های مختلف را به تصویر کشیده است. همچنین داستان سریال با روایت شگفت انگیزی همراه است که از همراهی و دوستی برای مقابله با تهدیدات بزرگ تا قدرت گرفته است. این اثر در بسیاری از جوایز معتبر داخلی و بین المللی نامزد شده و برنده بسیاری از آن ها شده است. به عنوان مثال، این سریال در جشنواره فیلم و تلویزیون انیمیشن بریتانیا ۲۰۲۱ به عنوان بهترین سریال انیمیشن انتخاب شد. همچنین در جشنواره فیلم و تلویزیون پیکسار ۲۰۲۱، بهترین سریال انیمیشن شناخته شد. ناگفته نماند که امتیاز آن در سایت IMDB برابر با ۸.۲ از ۱۰ است که نشان دهنده محبوبیت بالای آن در بین مخاطبان خواهد بود.

 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.