دانلود سریال
Primal

3765 تعداد بازدید
User 7
10
/
9.28
AnimeList Rating
User 17292
10
/
8.7
IMDB Rating
21
/
21
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Primal
دانلود سریال Primal

خلاصه داستان سریال Primal

این مجموعه تلویزیونی که با نام پریمال شناخته می شود، داستان زندگی مردی را روایت می کند که در غار زندگی کرده و با چالش های بسیاری در دوران ابتدایی تکامل دست و پنجه نرم می کند. این مرد در Primal با یک دایناسور دوست شده و روز ها و شب هایش را با این موجود عظیم الجثه سپری می کند. جذابیت ماجرا مربوط به آن است که این دایناسور در حال انقراض بوده و این مرد غار نشین باید از آن مراقبت کند تا همه چیز بهتر شده و شرایط برای زندگی اش محیا شود. در واقع، او باید جان این دایناسور را نجات دهد. 

البته هیچ کدام از کار های او بی نتیجه نمانده و دایناسوری هم که حالا در معرض انقراض است، از او در برابر بسیاری از چیز هایی که برایش پیش می آیند، حفاطت می کند. در واقع، این مرد و همچنین دایناسوری که در Primal با او زندگی می کند، با هم دوست بوده و قصد ندارند که از همدیگر دل بکنند و جدا شوند. آن ها دست به دست هم می دهند و متحد می شوند تا برای زنده ماندن در این دنیا که در بسیاری از اوقات آن روی بی رحم خود را بهشان نشان می دهد، تلاش کرده و از همدیگر مراقبت کنند. 

 

سریال Primal

کارگردانی این سریال انسان اولیه که کهن نام دارد، به عهده گندی تارتاکوفسکی بود. این مجموعه تلویزیونی در ژانر های درام، فانتزی، اکشن، ماجرا جویی و ترسناک ساخته شده است. بنا بر همین ژانر ها است که توصیه می شود افراد زیر 14 سال Primal را تماشا نکنند. وظیفه تولید این مجموعه فانتزی به عهده کمپانی های Williams Street و MGM Television بود. می توان از تام کنی، آماندا تروپ، جان اولسون، آدام فرگوس و آرون پلانت به عنوان برخی از افرادی نام برد که در مجموعه کهن به ایفای هنرمندی پرداخته و به جای شخصیت های اصلی صحبت کرده اند. 

وظیفه نوشتن داستان انیمیشن انسان اولیه و به تحریر در آوردن آن به عهده افرادی با نام های داریک باخمن و گندی تارتاکوفسکی بود. این انیمیشن جذاب و ماجرا جویانه در 2 فصل و 20 قسمت ساخته شده است. تمامی این قسمت های Primal زمانی حدود 22 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. پریمال، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. وظیفه پخش آن برای کشور آمریکا به عهده شبکه های کارتون نتورکز و همچنین آدولت سوییم بود. شبکه اچ بی او مکس، تمامی قسمت های آن را در سطح جهانی منتشر کرد. 

اولین قسمت از پریمال در تاریخ 7 اکتبر 2019 روی این شبکه ها قرار گرفته و علاوه بر آمریکا، در کل جهان به تصویر کشیده شده است. 

 

نقد سریال Primal

این مجموعه تلویزیونی را می توان یک سریال بی نقص و بسیار محشر دانست که توانسته در سایت IMDB به امتیاز 8.7 دست یابد. با توجه به این امتیاز و همچنین داستان فانتزی، کارگردانی عالی و به تصویر کشیده شدن همه چیز، می توان Primal را به عنوان یک انیمیشن موفق و جذاب معرفی کرد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-05-15 01:33:45
    احتمالا بهترین چیزیه که توی زندگیم دیدم
  • 1401-07-04 00:26:16
    پشمام این دیگه فصل اخرش بود ؟ عجب چیزی بود
  • 1401-07-04 01:18:44
    شاهکار😍
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.