دانلود سریال
Gen: Lock

1579 تعداد بازدید
User 2
10
/
8.5
AnimeList Rating
User 1653
10
/
7.2
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Gen: Lock
دانلود سریال Gen: Lock

خلاصه داستان سریال Gen: Lock

Gen: Lock یک انیمیشن علمی تخیلی از شبکه روتوم است که در سال ۲۰۱۹ به روی آنتن رفت. داستان این مجموعه در آینده ‌ای نزدیک در سال ۲۰۶۸ روایت می‌ شود؛ جایی که جنگ جهانی پنجم میان اتحادیه جهانی و نیرو های ائتلاف جهانی در حال رخ دادن است. در این دوران جنگ یک تکنولوژی جدید توسط اتحادیه جهانی اختراع شده است که این امکان را به افراد می ‌دهد تا درون ربات ‌های پیشرفته ‌ای به نام هالون وارد شوند و با استفاده از مهارت ‌های خود در جنگ شرکت کنند.

داستان در مورد یکی از اعضای تیم Gen: Lock به نام Julian Chase است که در یک حمله تروریستی جان خود را از دست می ‌دهد؛ اما متوجه می‌ شود که خاطراتش در اینترنت ذخیره شده ‌اند و به کمک هوش مصنوعی، او را به داخل ربات جدیدی به نام  والک منتقل می ‌کنند. جولیان باید با تغییر و شکل دادن خود با استفاده از هالون‌ ها جنگ را برای اتحادیه جهانی برداشته و دنیا را از تهدیدات نابود کننده‌ نجات دهد.

 

سریال Gen: Lock

Gen: Lock یک انیمیشن علمی-تخیلی است که توسط گروه انیمیشن Rooster Teeth تولید شده است. سازندگان این اثر علمی-تخیلی، Gray G. Haddock و Jason Weight هستند. این مورد اولین بار در سال ۲۰۱۸ در نمایشگاه کمیک San Diego Comic-Con معرفی و در سال ۲۰۱۹ به صورت رسمی در سایت Rooster Teeth منتشر شد. این انیمیشن برای اولین بار با فرمت 3D ارائه شد و برای ساخت این انیمیشن از فناوری نوین Motion Capture استفاده شده است که شخصیت ‌ها با حرکات واقعی بازیگران ساخته شده ‌اند.

در ساخت این مجموعه به تیمی از نویسندگان، طراحان کاراکتر، طراحان صحنه، موسیقی دانان و بازیگران حرفه‌ ای اعتماد شده است. Michael B. Jordan، Dakota Fanning، David Tennant، Maisie Williams و Koichi Yamadera از جمله صدا پیشگانی هستند که صدای شخصیت ‌های اصلی را اجرا می ‌کنند. انیمیشن Gen: Lock متشکل از ۸ قسمت است و هر قسمت آن حدود ۳۰ دقیقه خواهد بود. این اثر برای نخستین بار در سال ۲۰۱۹ از شبکه رویال آندرگراند به نمایش در آمد. با توجه به اینکه تمرکز این مجموعه بر روی آینده است، می‌توان به عنوان یک اثر متفاوت از آن یاد کرد. اکثر مجموعه ‌ها بر روی گذشته تمرکز دارند که این مورد یک ابتکار مناسب به حساب می‌ آید.

 

نقد سریال Gen: Lock

این سریال با یک داستان پر طرفدار و ایده های علمی تخیلی منحصر به فرد و همچنین با گرافیک بسیار زیبا و جذاب، توانست توجه بسیاری از منتقدان و علاقمندان به این دسته از انیمیشن‌ها را به خود جلب کند. انیمیشن Gen: Lock برنده جایزه گیمزکام ۲۰۱۹ به عنوان بهترین انیمیشن سال شناخته شد. این مورد در سایت IMDb نمره 8 از 10 را از طرف کاربران و نمره ۷.۲ از ۱۰ را از طرف منتقدین دریافت کرده است. در نتیجه می توان آن را به عنوان یکی از موفق ترین انیمیشن های سال های اخیر ستود. وجود فضای علمی و تخیلی در این مجموعه توانسته آن را از سایر موارد مشابه متمایز کرده و نظر مثبت منتقدان را جلب کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.